A példás gyorsasággal felépült Hungaroringen 1986-ban rendezték meg az első Vasfüggöny mögötti Forma-1-es futamot. A Vasfüggöny azóta a múlté, a Magyar Nagydíj viszont azóta is megszakítás nélkül a versenynaptárban van (ez nála régebb óta csak a kezdetektől szereplő Brit és Olasz Nagydíjról mondható el, mióta Monaco egyszer kimaradt a Covid miatt, ha pedig a pályákat nézzük, akkor csak Monzáról).
Az első két itteni versenyt Nelson Piquet nyerte Williams-Hondával, mindkétszer az akkor még a Lotusnál versenyző honfitársa, Ayrton Senna előtt, aki később a McLaren színeiben nyert háromszor Magyarországon, és az 1993-as kiesését leszámítva rendre az első két hely valamelyikén végzett. Piquet 1987-es győzelméhez kellett akkori csapattársa, Nigel Mansell kiesése is egy leeső kerékanya miatt (ami kanyarnevet is ihletett a pályamunkások zsargonjában). Mansell később kellemes emlékeket is szerzett a Hungaroringen: 1989-ben a rajtrács közepéről felzárkózva a Senna elleni kettős előzéssel győzött a Ferrari színeiben, majd 1992-ben már újra a Williams pilótájaként második helyezés is elég volt neki arra, hogy öt futammal a szezon vége előtt bebiztosítsa a hőn áhított világbajnoki címét.
Többen is a Hungaroringen szerezték az első győzelmüket: 1993-ban Damon Hill a Williams-Renault-val (1995-ben még egyszer győzött itt, 1997-ben pedig már a megszűnt Arrows színeiben ért el bravúros második helyezést, ami sokáig győzelemnek nézett ki), 2003-ban Fernando Alonso a gyári Renault csapat színeiben, 2006-ban Jenson Button a Hondával (amely csapat mostani közvetett jogutóda a Mercedes), 2008-ban Heikki Kovalainen McLaren-Mercedesszel (neki ez volt az egyetlen), legutóbb pedig 2021-ben Esteban Ocon az Alpine-nal (jelenlegi formájában a csapatának is ez volt az első és eddig egyetlen győzelme).
Senna három hungaroringi győzelmét először Michael Schumachernek sikerült felülmúlnia, aki első alkalommal Benettonnal, háromszor pedig Ferrarival nyert. Ezek közül igazán emlékezetes volt az 1998-as, amikor taktikát változtatva győzött, és ehhez több időmérős kört futott a versenyen; valamint a 2001-es, ahol önmaga és csapata világbajnoki címén is ünnepelhette négy futammal a szezon vége előtt. A Ferrari 2002-ben és 2004-ben szintén itt biztosította be a konstruktőri címet, akárcsak 1996-ban a Williams a Jacques Villeneuve, Damon Hill páros kettős győzelmével. Schumacher itteni győzelmeinek számát pedig Lewis Hamilton múlta felül, aki nyolc Magyar Nagydíjat nyert (háromszor a McLaren, ötször a Mercedes színeiben).
A legutóbbi két év viszont Max Verstappené és a Red Bull Racingé volt. Most a második sorból rajtolhat, miután az elsőt a McLarenek foglalták el - sikerülhet 2012 után ismét nyerniük Magyarországon?
Red Bull
Az első Magyar Nagydíjuk 2005-ben hamar véget ért: a rajt után David Coulthard és Christian Klien is ütközésbe keveredett. Egy évvel később Coulthard a káoszfutamon ötödik lett, Klien kicsúszott a vizes pályán. 2007-ben és 2008-ban Coulthard és Mark Webber egyaránt pontzónán kívül értek célba (11. és 9.; illetve 14. és 9. helyen). 2009-ben Webber harmadikként megszerezte az első hungaroringi dobogójukat, Sebastian Vettel a felfüggesztés sérülése miatt kiesett. 2010-ben Webber megnyerte a futamot, egyúttal ez volt az első kettős dobogójuk a pályán: Vettel büntetés után (túl nagy távolság a safety car mögött) harmadik helyen végzett. 2011-ben Vettel második, Webber ötödik lett. 2012-ben nem sikerült dobogóra állniuk: Vettel negyedik, Webber nyolcadik helyen ért célba. 2013-ban Vettel harmadik lett Webber előtt. 2014-ben másodjára nyerték meg a versenyt Ricciardo révén, Vettel hetedik helyen végzett. 2015-ben újra sikerült a kettős dobogó: a pályafutása legjobb helyezését elérő Danyiil Kvjat második lett Ricciardo előtt.
2016-ban Ricciardo és Verstappen a második sorból indultak. Ricciardo a rajt után megelőzte Rosberget, aki hamarosan visszaelőzte, és később már nem sikerült a nyomába érni, így maradt a harmadik hely. Verstappen az első kerékcserénél kicsit túlcsúszott, az időveszteség miatt Vettel mögé került az ötödik helyre, amit Kimi Räikkönen ellen sikerült megvédenie. 2017-ben a harmadik sorból indultak, a rajt után a két versenyző ütközött, ami miatt Ricciardo kiesett, Verstappen pedig 10 másodperc büntetést kapott, a futam végén ötödik lett. 2018-ban a Q2-ben kieső Ricciardo leggyorsabb körrel negyedik helyig jött fel, a hajrában megelőzve és maga mögött tartva Bottast, míg a hetedik helyről induló Verstappen az erőforrás problémái miatt kiesett. 2019-ben Honda motorral Verstappen első pole pozícióját szerezve, a futamon is sokáig vezetett, de az előnyösebb gumistratégia révén Hamilton megelőzte, így végül leggyorsabb körrel második lett, míg Gasly (akit ezután visszaküldtek a Toro Rossóhoz) hatodik. 2020-ban Verstappen a hetedik rajthelyet szerezte meg. A rajtrácsra menet kicsúszott, de sikerült helyrehozni az autóját, így eredeti rajtpozíciójából indulhatott, a rajtnál előretört harmadiknak, a kerékcserék után második lett. Albon a Q2-s kiesés után ötödik helyre zárkózott fel. 2021-ben a második sorból rajtolhattak, de a futamuk viszontagságosan alakult: az első rajt után a Bottas által okozott ütközésbe keveredve Pérez kiesett, Verstappennek pedig megsérült az autója, a tizedik helyre tudta behozni, Vettel kizárásával kilencedik lett. Tavalyelőtt az időmérő nem túl jól sikerült, Pérez lemaradt a Q3-ról, Verstappen pedig a tizedik rajthelyet szerezte meg. A futamon azonban mindketten előretörtek, Verstappen az előzéseivel és a jól időzített kerékcseréivel az élre állt, még egy megpördülés is belefért neki, megnyerte a futamot; Pérez ötödik helyezést ért el. Tavaly sikerült a kettős dobogó: az első sorból induló Verstappen a rajtnál élre állva könnyedén győzött, megfutva a leggyorsabb kört is; az ötödik sorból induló Pérez a gumistratégiának és az előzéseinek köszönhetően a harmadik helyre jött fel. A csapat a szezonnyitótól zsinórban a 12. győzelmét érte el, ezzel megdöntötte a McLaren–Honda 1988-as rekordját.
Mercedes
A jogelőd Brawn GP színeiben 2009-ben a listavezető Jenson Button hetedik lett (ugyanő 2006-ban, az „előd elődjének” számító Hondával győzött).
A 2010-es versenyen leginkább a negatív szenzációkat szolgáltatták: Michael Schumacher 11. lett, de a futam arról maradt igazán emlékezetes, hogy Barrichellót majdnem felkente a falra, ami miatt meg is büntették a következő versenyre; míg Nico Rosberg kiesett, miután elrepült a kereke a boxutcában. 2011-ben Rosberg kilencedik lett, Schumacher rövid ideig élen is állt (a többiek boxkiállása után), de műszaki hibával kiesett. 2012-ben Rosberg tizedik helyen végzett, míg Schumacher ismét kiállni kényszerült. 2013-ban Hamilton megszerezte a csapat első magyarországi győzelmét, Rosberg motorhiba miatt kiesett (és 19. lett). 2014-ben itt volt azon kevés versenyek egyike, amelyet nem az Ezüstnyilak nyertek: Hamilton és az élről induló Rosberg 3-4. helyen végeztek. 2015-ben pedig 2013 után itt lehetett először Mercedes-mentes dobogót látni: Hamilton pole-ból indulva hatodik, Rosberg nyolcadik lett. 2016-ban az első sorból rajtoltak, Rosbergé volt a pole, de Hamilton a rajtnál megelőzte, sőt Ricciardo miatt egy kis időre a második hely is veszélyben forgott, de azt legalább sikerült Rosbergnek visszavennie és megtartania. Így kettős győzelem született, Hamiltonnal az élen. 2017-ben Bottas és Hamilton a második sorból indulva 3-4. helyen végeztek. Egy ideig megpróbálkoztak a helycserével, de miután Hamiltonnak nem sikerült a Ferrarik elé kerülnie, visszaadta Bottasnak a harmadik helyet. 2018-ban az első sorból indulva Hamilton győzött, a futam vége felé kétszer is sikertelenül védekező és ütköző Bottas ötödik lett. 2019-ben az időmérőn a 2-3. rajthelyeket szerezték meg. A rajt után Hamilton megelőzte Bottast, akinek megsérült az első szárnya. Hamilton a kerékcsere utáni körökben ledolgozta a hátrányát Verstappennel szemben, de megelőzni még nem tudta. Ekkor megpróbálkozott a csapat azzal, hogy még egy kerékcserére kihívta, kemény helyett közepeset felrakva, és ez a taktika kifizetődött, a 67. körben Hamilton megelőzte Verstappent, megnyerte a futamot. A szárnycsere miatt visszaeső Bottas végül nyolcadiknak jött fel. 2020-ban az első sorból rajtoltak, Hamilton mesterhármassal könnyedén győzött, a rajtnál visszaeső Bottas harmadik helyével megmentette a dobogót. 2021-ben elfoglalták az időmérőn az első sort, de Bottas az első rajtnál karambolt okozott, amivel rendet vágott a mezőnyben, és ő maga is kiesett, a versenyt pedig piros zászlóval meg kellett szakítani. A pole-ból induló Hamilton az újraindításnál is maradt az élen, de nagy hibának bizonyult, hogy a felvezető kör végén nem állt ki száraz gumikért: egymaga maradt a rajtrácson, majd amikor ő maga is cserélt, a mezőny végére került. Innen zárkózott fel előzésekkel és elévágásos stratégiával. A legnehezebb dolga Alonsóval volt, a mögötte eltöltött körök után már csak Sainzot tudta megelőzni, az első két helyezettet már nem maradt ideje utolérni. Harmadikként ért célba, Vettel kizárásával előlépett másodiknak.
Tavalyelőtt Russell megszerezte az első pole pozícióját, míg Hamilton hetedik lett az időmérőn; vasárnap pedig a megállíthatatlannak bizonyuló Verstappen mögött kettős dobogót értek el: Hamilton a jó gumitaktikának is köszönhetően második lett Russell előtt. Tavaly Hamilton indulhatott az élről, de előbb Verstappen rajtolta le, majd a két McLaren előzte meg. A későbbre hagyott második kerékcsere után Piastrit sikerült megelőznie, viszont Pérez mögé került, és őt már nem érte utol, így negyedik lett. A Q1-ben kieső Russell eredetileg hetedik helyig jött fel, de Leclerc időbüntetésével előlépett hatodik helyezetté.
Ferrari
1986-ban az első Magyar Nagydíjon Stefan Johansson negyedik lett. 1987-ben Michele Alboreto és Gerhard Berger is kiestek, majd 1988-ban Berger hozott újabb negyedik helyet. 1989-ben Nigel Mansell emlékezetes felzárkózásával és kettős előzésével (Ayrton Sennát és a lekörözött Johanssont egyszerre) szerezte meg a Scuderia első itteni győzelmét. 1990-ben viszont Alain Prost és Mansell sem ért célba (utóbbi csak a megtett táv miatt lett 17.-nek elkönyvelve). 1991-ben Jean Alesi ötödik, 1992-ben Ivan Capelli hatodik helyen végzett, dobogóra 1993-ig kellett várni: Berger harmadik helyezést ért el. 1994-ben nullázás következett, majd 1995-ben Berger megismételte két évvel korábbi helyezését. Alesinek pedig az egyik edzésen volt egy kicsúszása a 11-es kanyarban, ami önmagában nem túl jelentős esemény, de azóta nem hivatalosan róla nevezték el azt a kanyart.
1996-ban Michael Schumacher élről indulva harmadik helyről esett ki műszaki hiba miatt, kilencediknek könyvelték el, Eddie Irvine szintén kiesett. 1997-ben Schumacher negyedik, Irvine kilencedik helyen végzett (utóbbi nem pontszerző). 1998-ban a két kiállásról háromra váltó taktikának köszönhetően Schumacher megnyerte a futamot, Irvine műszaki hiba miatt kiállt. 1999-ben Irvine második lehetett volna, de kicsúszásával veszített egy helyet; a Schumachert helyettesítő Mika Salo nem túl meggyőző teljesítményt nyújtva 12. helyen végzett. 2000-ben Schumacher tartotta a második helyet, Rubens Barrichello negyedik lett. 2001-ben Schumacher–Barrichello kettős győzelem biztosította be mindkét világbajnoki címet, négy futammal a szezon vége előtt. Egy év múlva újabb kettős győzelmet szereztek, de fordított szereposztásban. Az egyéni cím ezúttal már előtte zsebben volt, a konstruktőrit itt védték meg. 2003-ban viszont gyengélkedtek: Schumacher körhátránnyal nyolcadik lett, Barrichello kiesett. 2004-ben újabb Schumacher–Barrichello kettős győzelem jelentette a konstruktőri címet, egyúttal azt, hogy már csak Ferrari-pilóta szerezhette meg az egyénit. Utána viszont sokáig kellett várniuk az újabb győzelemre. 2005-ben Schumacher élről indulva második helyezést ért el, az amúgy nem túl acélos évben egyik legjobb eredményük volt; Barrichello tizedik lett (nem járt még pont). 2006-ban Felipe Massa hetedik helyen végzett, Schumacher ütközés miatt kiállt, de végül nyolcadiknak elkönyvelve mégis szerzett egy pontot.
2007-ben Kimi Räikkönen második, Massa az edzésen elkövetett taktikai hiba miatt 13. helyen végzett. 2008-ban Massa az élről állt ki nem sokkal a vége előtt, Kimi harmadik lett. 2009-ben Massa súlyos balesetet szenvedett az időmérő edzésen, így nem is indulhatott a futamon és az év hátralévő részében; Kimi viszont egyik legjobb azévi teljesítményével második helyezést ért el. 2010-ben Alonso második, Massa negyedik; 2011-ben Alonso harmadik, Massa hatodik lett. A következő két évben Alonso egyaránt ötödik lett, Massa 2012-ben kilencedik, 2013-ban nyolcadik. 2014-ben Alonso másodikként állhatott dobogóra, Kimi hatodik lett. 2015-ben Vettel nyerte a futamot, Kimi műszaki hiba miatt kiállni kényszerült. 2016-ban Vettel ötödik helyről indult, míg Kimi kiesett a Q2-ben. Vettel az első kerékcsere után Verstappen elé került, negyedik helyen zárta a futamot, Kimi pedig felzárkózott a hatodik helyig, onnan már nem sikerült megelőznie Verstappent. 2017-ben az első sorból rajtolva kettős győzelmet arattak, Vettel nyert Kimi előtt, aki nem támadta, de maga mögött tartotta a Mercedeseket. 2018-ban a második sorból indulva „csak” kettős dobogó sikerült: a sikertelenül védekező és hibázó Bottast megelőzve Vettel második lett Kimi előtt. 2019-ben Leclerc és Vettel a 4-5. rajthelyről indultak, a futamon Vettel harmadik helyen futott be Leclerc előtt, két körrel a vége előtt előzve meg csapattársát. 2020-ban a harmadik sorból rajtoltak, a száraz gumikra váltásból rosszul jöttek ki. Vettel időben kemény gumira váltva hatodik lett, Leclerc 11. helyen végzett.
2021-ben a hetedik helyről induló Leclerc az első rajt után ütközésbe keveredve kiesett; a Q2-ben az autóját összetörő és mért idő nélkül maradó Sainz negyedikként futott be, Vettel kizárásával hivatalosan dobogós, harmadik lett. Tavalyelőtt az első sorból rajtoló Sainz negyedik lett, miután Hamilton megelőzte, a második sorból induló Leclerc az első kerékcserék Russellt megelőzve élre állt, de a második cserénél furcsa módon keményet raktak fel neki, míg másoknak lágyat vagy közepeset, ami miatt azonban pozíciókat vesztett, és inkább még egyszer cserélt lágyra, így viszont hatodik lett. Tavaly Leclerc a harmadik sorból rajtolt, Sainz a Q2-ig jutott. A futamon Leclerc eredetileg hatodiknak ért be, de boxutcai gyorshajtásért öt másodperc büntetést kapott, így hetedik lett Sainz előtt, aki a futam elején lágyakon rajtolva tudott javítani.
McLaren
1986-ban még TAG motorral egyik versenyzőjük sem ért célba. 1987-ben Prost harmadik lett. 1988-ban Honda-motorral (itt is) kettős győzelmet értek el: Senna és Prost küzdelmében a brazil kerekedett felül. 1989-ben és 1990-ben Senna egyaránt második lett, 1991-ben és 1992-ben ismét győzött, utóbbi alkalommal Berger harmadik lett. 1993-ban a Ford-motoros évben Michael Andretti és Senna is kiesett. 1994-ben a Peugeot-szezonban Mika Häkkinent eltiltása miatt Philippe Alliot helyettesítette. Martin Brundle negyedik lett.
1995-ben Mercedes motorral kettős kiesést szenvedtek el. 1996-ban Mika negyedik lett, 1997-ben megint nem értek célba. 1998-ban győzelmi esélyeik voltak, de Häkkinen a futóműve miatt visszaesett hatodik helyre, Coulthard pedig nem tudta utolérni Michael Schumachert – egyes vélemények szerint Mika visszaesése után túl későn kezdte meg az üldözést –, második lett. Egy évvel később viszont sikerült a kettős győzelem: Mika Schumachert lerajtolva magabiztosan nyert, DC pedig kihasználta Eddie Irvine hibáját. 2000-ben ismét Häkkinen győzött, Coulthard ezúttal a dobogó harmadik fokára állhatott. 2001-ben Coulthardnak harmadik helyre telt a Ferrarik mögött, ezzel a matematikai esélyek is elszálltak a világbajnoki címre; Häkkinen ötödik lett. 2002-ben Kimi Räikkönen negyedik lett Coulthard előtt. 2003-ban Kimi második lett, Coulthard ismét ötödik helyezést ért el. 2004-ben nem szereztek pontot: Coulthard kilencedik helyen végzett, Kimi kiesett. 2005-ben Kimi győzött, Juan Pablo Montoya kiesett. 2006-ban Kimi ütközés miatt kiesett, Pedro de la Rosa viszont pályafutása legjobbját produkálva második helyezést ért el az esős káoszfutamon.
Ezután hármas győzelmi sorozat következett. 2007-ben Hamilton megnyerte az első Magyar Nagydíját, a hétvége azonban nem túl jó színben tüntette fel a csapatot: a szombati incidens miatt Alonsót hátrasorolással büntették (a versenyen végül negyedik lett), nem kaphattak konstruktőri pontokat (habár a kémügy miatti súlyosabb büntetés fényében ez később mit sem számított) és nem vehették át a konstruktőri trófeát sem. 2008-ban Heikki Kovalainen szerezte első és egyetlen nagydíjgyőzelmét, Hamilton ötödik helyen végzett. 2009-ben Hamilton érte el a csapat első azévi győzelmét és Kovalainen lett ötödik.
2010-ben nem jól sikerült a verseny: Button nyolcadik lett, Hamilton kiesett. Ezután viszont két győzelem következett: 2011-ben Button győzött, Hamilton negyedik; 2012-ben Hamilton nyert, Button hatodik helyen futott be. A 2013-as versenyen Button hetedik, Pérez kilencedik helyen végzett. 2014-ben Button tizedik, Magnussen boxutcából rajtolva 12. lett. 2015-ben a Honda-motor visszatérő évének egyetlen kettős pontszerzését és legjobb eredményét érték el Alonso ötödik és Button kilencedik helyével. A 2016-os hétvége szintén jól alakult: a negyedik sorból indultak, bár Button olajszivárgás miatt kiállni kényszerült, Alonsónak sikerült megtartania a hetedik helyet. A 2017-es szezon során szintén ezen a futamon érték el a legjobb eredményt: mindkét versenyző bejutott a Q3-ba, a futamon Alonso hatodik lett leggyorsabb körrel, Stoffel Vandoorne tizedik. 2018-ban Renault motorral Alonso nyolcadik lett, Vandoorne váltóhibával kiesett.
2019-ben a negyedik sorból rajtolva Sainz ötödik, Norris kilencedik helyezést ért el. 2020-ban mindkét versenyző Q3-ba jutott, a futamon Sainz – Magnussen büntetése után – a kilencedik, a pontzónán kívül Leclerc-rel csatázó Norris 13. helyen végzett. 2021-ben Mercedes motorral nulláztak: a hatodik helyről induló Norrist Bottas nekilökte Verstappennek, az autója sérülése miatt kiállt; a szintén az első rajtnál ütközésbe keveredve megpördülő Ricciardo a 12. helyen ért be, Vettel kizárásával is csak 11. lett. Tavalyelőtt a második sorból rajtoló Norris hetedik lett, a szintén Q3-ba jutó Ricciardo eredetileg 13. helyen futott be, de a Stroll-lal való ütközésért kapott öt másodperces büntetéssel 15. helyen végzett. Tavaly a második sorból indultak, a rajt után Piastri feljött a második helyre, Norris Hamiltont megelőzve a harmadik helyen állt. Az első kerékcserére Norrist hozták ki egy körrel korábban, a visszatérő Piastrit sikerült megelőznie. Norris a dobogó második fokára állhatott (és trófeát tört ünneplés közben), Piastri ötödik helyezést ért el, miután Pérez és Hamilton megelőzte.
Aston Martin
A Force India legjobb helyezése a Magyar Nagydíjon Paul di Resta hetedik helye volt 2011-ben. 2017-ben sikerült a kettős pontszerzés: Pérez nyolcadik lett Ocon előtt. 2018-ban akkori formájában itt volt az utolsó versenyük a csőd, tulajdonosváltás és lenullázás előtt. A Racing Pointnak a 2020-as nagydíj sikerült jobban: a második sorból indulva Stroll előretört másodiknak, a kerékcserék után negyedik lett, Pérez hetedik helyen végzett.
Tavalyelőtt a jelenlegi név alatt Stroll az első rajt után Leclerc-rel ütközve kiesett; a Q3-ba jutó Vettel az újraindítás után Ocont üldözte a győzelemért, de megelőzni nem tudta, a második helyétől pedig utólag megfosztották, miután túl kevés üzemanyaga maradt a mintavételhez. Tavalyelőtt Vettel tizedik lett Stroll előtt. Tavaly a Q3-ba jutó Alonso és a Q2-ig jutó Stroll 9–10. helyen végeztek.
Alpine
A jogelődök közül a Benetton 1994-ben nyert Magyarországon Michael Schumacher révén, az első dobogóját szerző Jos Verstappen harmadikként csatlakozhatott hozzá a dobogón. 2003-ban a Renault színeiben Alonso élről indulva megnyerte a futamot, ami a Renault első győzelme volt a gyári csapatként való visszatérés óta. 2009-ben élről indulhatott, de a rosszul rögzített kerék miatt kiesett.
A Lotus-időszak legjobb eredménye a 2012-es volt, amikor a dobogó két oldalára állhattak a csapat versenyzői: Kimi Räikkönen második, Romain Grosjean harmadik lett. 2013-ban Kimi megismételte második helyét, Grosjean a túlzottan agilis előzései miatt kiosztott büntetésekkel együtt hatodik lett.
A gyári csapatként való visszatérés után a Renault legjobb eredménye Ricciardo 2020-as nyolcadik helye volt.
A 2021-es verseny volt a jelenlegi név alatt a csapat eddigi pályafutásának csúcspontja: mindkét versenyző a Q3-ba jutott, Ocon a második helyre került az újraindítás után, majd Hamilton kerékcseréjével élre állt, és végig őrizte a vezető pozíciót Vettellel szemben (akit utólag ki is zártak). Így megszerezte önmaga és a csapat első és eddig egyetlen győzelmét. Alonso leginkább azzal járult hozzá a sikerhez, hogy kellő ideig maga mögött tartotta Hamiltont ahhoz, hogy ne maradjon ideje utolérni Ocont. Ötödik helyen ért be, Vettel kizárásával negyedik lett. Tavalyelőtt a harmadik rajtsorból indulva Alonso és Ocon 8–9. helyen végeztek. Tavaly az időmérőn a Q2-be jutottak, a rajt után ütközésbe keveredtek: Ocont a Zhōu által meglökött Ricciardo rátolta éppen Gaslyra, mindkét versenyző autója megsérült, és fel kellett adniuk a versenyt.
Williams
1986-ban és 1987-ben még Honda motorral Nelson Piquet nyerte az első két Magyar Nagydíjat. Előbbi alkalommal Mansell a dobogó harmadik fokára állt, utóbbi versenyen pedig ő volt az esélyes, de leesett a kerékrögzítő anyacsavarja az azóta csak az ő nevén emlegetett kanyarban. 1988-ban Judd motorral a betegeskedő Mansell erőn felüli második rajthelyet szerzett, és a versenyen tartotta, amíg bírta erővel.
1989-ben Renault motorral Ricciardo Patrese élről indult, de kiesett; Thierry Boutsen a dobogó harmadik fokára állt, majd egy évvel később első helyről rajtolva győzött. 1991-ben Mansell és Patrese is próbálták utolérni Sennát, de csak a dobogó két oldalára állhattak mellé. 1992-ben Patrese ismét pole-ból rajtolva esett ki, Mansell megismételte második helyét, ami ezúttal öt futammal a vége előtt a hőn áhított világbajnoki címet jelentette neki. 1993-ban Prost szerezte meg a pole pozíciót, de a felvezető körben leállt az autója, így a végére kellett visszaállnia; Damon Hill viszont megszerezte pályafutása első győzelmét. 1994-ben Hill második lett a két Benetton között, majd 1995-ben mesternégyest elérve nyert, Coulthard kettős győzelemmé egészítette ki. 1996-ban újabb kettős győzelem következett: ezúttal az újonc Jacques Villeneuve nyert Hill előtt. 1997-ben Villeneuve megismételte a győzelmét, bár ehhez kellett Hill Arrowsának rakoncátlankodása a végén. Azóta viszont nem sikerült Magyar Nagydíjat nyerniük. 1998-ban Mécachrome motorral Villeneuve harmadik, Heinz-Harald Frentzen ötödik lett. 1999-ben Alessandro Zanardi és Ralf Schumacher nem szereztek pontot.
2000-ben már BMW motorral Ralf Schumacher ötödik helyezést ért el. 2001-ben a kanyargós pályán nem tudott kijönni a BMW ereje, így Ralf negyedik, Montoya nyolcadik lett(utóbbi pont nélkül). 2002-ben Ralf a dobogó harmadik fokára állhatott, Montoya 11. helyen végzett; 2003-ban Montoya harmadiknak futott be Ralf előtt. 2004-ben Montoya negyedik, a Ralfot helyettesítő Antonio Pizzonia hetedik lett.
2005-ben Heidfeld és Mark Webber 6–7. helyen végeztek. 2006-ban Cosworth motorral kettős kiesés következett, 2007-ben Toyota motorral Rosberg hetedik lett. 2008-ban nem szereztek pontot, 2009-ben Rosberg negyedik helyezést ért el. Újra Cosworth-tal 2010-ben mindkét pilóta pontszerző: Hülkenberg hatodikként, Barrichello tizedikként (Schumacher támadását is megúszva). 2011-ben Barrichello 13., Pastor Maldonado 16. lett; míg 2012-ben Renault-motoros autóval Bruno Senna hetedikként szerzett pontokat, Maldonado 13. lett. 2013-ban Maldonado szerzett egy pontot tizedikként, Bottas kiesett. 2014-ben Mercedes-motorral Massa ötödik, Bottas nyolcadik lett. 2015-ben Massa és Bottas pontzónán kívül, 12-13. helyen végeztek. 2016-ban Bottas kilencedik, a Q1-ben kicsúszásával az időmérő félbeszakítását okozó Massa 18. helyről indulhatott és ott is fejezte be a futamot. 2017-ben Stroll 14. helyen végzett, a megbetegedett Massa a szabadedzés után visszalépett. A hétvége hátralévő részére di Resta ugrott be helyette, olajszivárgás miatt kiállni kényszerült. 2018-ban Szergej Szirotkin és Stroll utolsó célba érkezőkként a 16–17. helyen végeztek.
2019-ben Russell 16., Robert Kubica utolsó célba érkezőként 19. lett. 2020-ban Russell és Nicholas Latifi egyaránt a Q2-be jutottak, de a futamon a mezőny végén, 18–19. helyen végeztek. Latifi a száraz gumira váltás után defektet kapott, miután ráengedték Sainzra, majd öt másodpercre meg is büntették a veszélyes kiengedés miatt. 2021-ben a Q1-es kettős kiesés ellenére sikerült a kettős pontszerzés: Latifi és Russell 8-9. helyen értek be, Vettel kizárásával 7-8. helyezetté léptek elő. Russell a csapat színeiben, Latifi a Forma-1-ben első pontjait szerezte, utóbbi egyúttal pályafutása legjobb eredményét érte el. Tavalyelőtt Albon és Latifi 17–18. helyen végeztek. Tavaly az időmérőn a Q1-ben kiestek, a futamon Albon 11. lett; a 68. körben megpördülés után kieső Sargeantet 18. helyezettnek jegyezték.
RB
Az előd Toro Rosso két alkalommal is a Magyar Nagydíjra cserélte le pilótáját: 2007-ben itt váltotta Scott Speedet Vettel a versenyzői székben, 16. hellyel mutatkozott be új csapatánál; 2009-ben Sébastien Bourdais helyére Jaime Alguersuari érkezett minden idők legfiatalabb pilótájaként (azóta a rekord Verstappené). 2019-ben viszont Albonnak volt itt az utolsó versenye a csapatnál, mielőtt átvitték a Red Bull Racinghez. A csapat legjobb magyarországi eredménye Verstappen negyedik helyezése 2015-ben.
2020-ban már AlphaTauri név alatt Kvjat 12. helyen végzett, a Q3-ba jutó Gasly váltóhibával kiesett. 2021-ben sikerült a kettős pontszerzés: az ötödik rajthelyről induló Gasly és a Q1-ben kieső Tsunoda 6-7. helyen futottak be, Vettel kiesésével 5-6. helyezetté léptek elő, Gasly a leggyorsabb körért járó pontot is elhozta. Tavalyelőtt Gasly a boxutcából rajtolva 12., Tsunoda 19. helyen végzett. Tavaly újra a Magyar Nagydíjra cseréltek pilótát: Nyck de Vries helyett Ricciardo térhetett vissza a mezőnybe és a jogutódlást figyelembe véve a régi csapatához. Az időmérőn a Q2-ig jutott, a futamon a rajt után ütközésbe keveredett, Zhōu nekilökte Oconnak, végül 13. lett; a Q1-ben kieső Tsunoda 15. helyen végzett.
Kick Sauber
A Sauber csapat első Magyar Nagydíja 1993-ban volt, Karl Wendlinger hatodik helyezettként pontot szerzett. 1997-ben Johnny Herbert harmadikként dobogóra állhatott.
A BMW–Sauber korszakban két harmadik helyezést sikerült elérni a pályán Nick Heidfeld révén 2006-ban és 2007-ben. Előbbi futam egyúttal a beugró Kubica bemutatkozását is jelentette, hetedikként pontot szerezhetett volna, de súlyhatár alatti autó miatt kizárták.
Újra önálló csapatként a 2010-es futam sikerült a legjobban: Pedro de la Rosa hetedik, Kobayashi Kamui kilencedik lett.
2018-ban az Alfa Romeo Sauber színeiben Marcus Ericsson két kör hátránnyal 15. helyen végzett, Leclerc sérült felfüggesztéssel kiesett. 2019-ben már Alfa Romeo Racing név alatt a Q3-ba jutott Kimi Räikkönen hetedik, a három rajthely büntetéssel induló Antonio Giovinazzi 18. lett. 2020-ban az utolsó sorból indulva Kimi – Grosjean büntetése után – 15., Giovinazzi 17. helyen végzett. 2021-ben Kimit veszélyesen engedték ki a kerékcseréről, ezzel Nyikita Mazepin kiesését okozta, amiért tíz másodperc büntetést kapott. Végül a 11. helyen futott be, míg Giovinazzi utolsó célba érkezőként 14. helyen; Vettel kizárásával egy-egy helyet előbbre léptek, így Kimi pontot szerzett. Tavalyelőtt Zhōu eredetileg 14. helyen futott be, de Ricciardo időbüntetésével 13. helyen végzett. Bottas bejutott a Q3-ba, de a 66. körben az üzemanyagrendszer problémájával kiesett, a megtett táv révén huszadik helyezettnek jegyezték. Tavaly mindkét versenyző a Q3-ba jutott, Zhōu legjobb rajtpozícióját elérve ötödik helyről indlhatott. A futamon azonban nem szereztek pontot: Bottas 12., a rosszul rajtoló és Ricciardónak ütköző (és közvetve a két Alpine kiesését okozó) Zhōu 16. helyen végzett.
Haas
2016-ban Esteban Gutiérrez 12.-ként ért célba, de a kék zászló figyelmen kívül hagyása miatt öt másodperc büntetést kapott, így 13. helyen zárt, Grosjean előtt. 2017-ben Magnussen 13. lett, öt másodperc büntetéssel Hülkenberg leszorításáért; Grosjean a kerékanya elvesztése miatt kiesett. 2018-ban mindkét versenyző Q3-ba jutott és pontot szerzett: Magnussen hetedik, Grosjean tizedik helyen. 2019-ben Magnussen 13. helyen végzett, Grosjean a Q3-ba jutott, de víznyomásprobléma miatt kiesett. 2020-ban sajátos húzással mindkét versenyzőt behívták a boxba a felvezető kör végén, hogy száraz gumikra váltsanak. Miután a mezőny többi tagja is kiállt száraz gumikért, néhány kör erejéig a 3–4. helyen autóztak, Magnussen eredetileg kilencediknek, Grosjean 15.-nek futott be, de miután a felvezető kör alatt megsértették a rádiókommunikációra vonatkozó szabályokat, mindketten tíz másodperc büntetést kaptak, amivel egy-egy helyet rontottak. Magnussen tizedik helyezettként így is egyetlen azévi pontját szerezte.
2021-ben Mick Schumacher a szombati szabadedzésen összetörte az autóját, emiatt nem tudott részt venni az időmérőn. A futamon engedték indulni. Nyikita Mazepin kiesett, miután a boxutcában ütközött a ráengedett Kim Räikkönennel, Schumacher 13. helyen futott be, Vettel kizárásával 12 lett. Tavalyelőtt Schumacher eredetileg 15. helyen futott be, Ricciardo időbüntetésével 14. lett., a verseny elején az első szárny sérülése miatt fekete-narancs zászlóval javításra kiintett Magnussen 16. helyen végzett. Tavaly a Q3-ba jutó Hülkenberg 14., a Q1-ben kieső Magnussen 17. lett.