Az interlagosi versenypálya 1973-ban került be a Forma-1 versenynaptárába a Brazil Nagydíj helyszíneként, az első három alkalommal rendre hazai pilóták győzelmének örülhetett a közönség: előbb Emerson Fittipaldi nyert (a második alkalommal a McLaren színeiben), majd José Carlos Pace, aki korai halála után a pálya névadója lett.
Később a versenyt egy időre elvitték Rióba a Jacarepaguá pályára, majd 1990-ben megújult vonalvezetéssel visszatért Interlagos. Ezután Ayrton Senna szerzett itt örömöt a hazai szurkolóknak két alkalommal a McLaren színeiben.
1994-től 2000-ig volt egy különleges szériája az itteni versenyeknek: aki év elején Interlagosban nyerni tudott, rendre az húzta be év végén a világbajnoki címet is. Sőt, 1991-től 2002-ig is mindössze két kivétel volt az alól. Ekkoriban a négy nagycsapat, a Ferrari, a McLaren, a Williams és a mostani Alpine jogelődje, a Benetton osztozott a brazíliai győzelmeken, éppúgy, ahogy a bajnoki címeken is. 2003-ban aztán a félbeszakadt esőfutamon kakukktojás eredmény született, Giancarlo Fisichella győzött a Jordan csapat színeiben (aminek utóda azóta többszöri átalakulást követően az Aston Martin), bár a végeredmény körül akkor is volt némi huzavona.
2004-ben aztán átkerült a verseny a naptár elejéről a végére, azóta más módon határozta meg a világbajnokság kimenetelét: nem egyszer itt dőlt el a bajnoki cím. 2005-ben és 2006-ban Fernando Alonso javára a Renault színeiben (ugyancsak az Alpine elődje), az üldözője előbbi évben Kimi Räikkönen volt a McLarentől, utóbbi évben az időlegesen búcsúzó Michael Schumacher a Ferraritól. 2007-ben aztán Alonso már a McLaren versenyzőjeként várhatta a szezonzárót, csapattársával, Lewis Hamiltonnal együtt, de a végén az immár a Ferrarit erősíti Räikkönen ünnepelhetett. 2008-ban szintén a McLaren és a Ferrari volt a két bajnokesélyes csapat, végül drámai körülmények között dőlt el a bajnoki versengés Hamilton javára a hazai pályán versenyző (és a futamot már másodjára behúzó) Felipe Massával szemben. 2009-re átrendeződtek az erőviszonyok, Jenson Button biztosította be a címét a Brawn GP (a mostani Mercedes csapat jogelődje) színeiben a Red Bull Racingnél versenyző Sebastian Vettellel, valamint a hazai pályán versenyző saját csapattárssal, Rubens Barrichellóval szemben. A következő bajnoki címről döntő Brazil Nagydíj a 2012-es volt, ekkor Vettel húzta be az immár a Ferrarinál versenyző Alonsóval szemben.
Azóta nem dőlt el cím Brazíliában, hol későbbre maradt, hol már megvolt addigra a világbajnok. 2020-ban jött a Covid miatti kényszerszünet, majd a pálya immár a São Pauló-i Nagydíj helyszíneként tért vissza, és azóta rendre sprint formátumban tartják az itteni hétvégéket. 2021-ben és 2022-ben a Mercedes sikereit hozták az itteni hétvégék (előbbi alkalommal a bajnoki hajrában is hozva, míg utóbbi szezon során egyedül itt tudtak nyerni). A tavalyi hétvégét a Red Bull Racing uralta Max Verstappen révén, a sprintet és a futamot is megnyerte, mindkettőt a McLaren pilótája, Lando Norris előtt. Norris idén Verstappen üldözője a bajnoki címért, a hétvégét követően matematikai esélye még biztosan marad, de kérdés, mennyire lesz reális esélye.
Red Bull
A 2005-ös Brazil Nagydíjon Christian Klien kilencedik lett, amiért pontot nem kapott; David Coulthard a rajtnál ütközött a két Williams–BMW-vel. 2006-ban Coulthard váltóhiba miatt esett ki, Robert Doornbos 12. lett. 2007-ben Mark Webbernek volt váltóhibája, Coulthard kilencedik helyen végzett. 2008-ban a búcsúzó Coulthard a rajt után ütközött, Webber kilencedik lett, még mindig pont nélkül. 2009-ben aztán megtört a rossz sorozat: Webber megszerezte a csapat első itteni győzelmét. Sebastian Vettel negyedik lett, ezzel a világbajnoki esélyei elszálltak. Utána rögtön nyertek még két futamot a pályán: 2010-ben a Vettel, Webber sorrendben aratott kettős győzelemmel mindkét pilóta versenyben maradt a bajnoki címért a zárófutamra. A csapat nem állított fel sorrendet köztük (ami utólag jó döntésnek bizonyult). 2011-ben ismét kettős győzelmet arattak, ezúttal Webberrel az élen. 2012-ben Webber negyedik lett, Vettel rossz rajt és ütközés után a mezőny végéről felzárkózott hatodiknak, ami révén világbajnoki címet ünnepelhettek. 2013-ban újabb kettős győzelem következett, Vettel sorozatban kilencedik győzelmével zárta a szezont, Webber pedig második hellyel búcsúzott a Forma–1-től, a levezető körben levett sisakkal. 2014-ben Vettel ötödik lett, Daniel Ricciardo kiesett. 2015-ben Danyiil Kvjat hetedik, Ricciardo 11. helyen végzett. 2016-ban Verstappen a negyedik helyről indult, a futamon egy ideig a második helyért is harcban volt, míg Ricciardo a hatodik rajtkockából indult. Miután rossz időzítéssel váltottak köztes gumikra, mindketten visszaestek, de Verstappen feljött a harmadik helyre, míg Ricciardo nyolcadikként zárta a futamot. 2017-ben Verstappen ötödik, a hátrasorolás, majd ütközés után felzárkózó Ricciardo hatodik lett. 2018-ban a harmadik sort szerezték volna meg, de Ricciardót öt hellyel hátrasorolták a turbófeltöltő cseréje miatt. A futamon Verstappen élre állt állt, de a lekörözött Oconnal való koccanás után második lett, Ricciardo negyedik helyen végzett. 2019-ben Verstappen élről indult, Albon a harmadik sorból. Verstappen a rajt után is őrizte az éllovas pozíciót. Az első kerékcsere után a rosszkor kiengedett Robert Kubica akadályozta, ezután Hamilton mögé került, de egy körrel később újra megelőzte. A második kerékcsere után is maradt Verstappen az élen, az első biztonsági autós fázis alatt azonban ismét kereket cserét, míg Hamilton nem. Így második helyről várhatta az újraindítást, ami után visszavette az éllovas pozíciót, és megnyerte a futamot. Albon a második biztonsági autós fázis alatt a második helyen állt, miután Hamilton ezúttal kereket cserélt. Az újraindítás után összeütköztek Hamiltonnal, ami miatt megpördült és a 15. helyre esett vissza, Hülkenberg időbüntetése után 14. helyezett lett.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíjon Verstappen lett az első az időmérőn, miután Hamiltont szabálytalan DRS miatt megbüntették, ezután a sprinten második helyen futott be; az időmérőn harmadik Pérez negyedik lett a sprinten. A futamon Verstappen Bottast lerajtolva élre áll, és Pérez is az első körben meg tudta előzni Bottast. Pérezt a 18. körben Hamilton utolérte, ekkor még sikerült a visszaelőzés, a következő körben viszont már előtte maradt Hamilton, aki a 48. körben utolérte Verstappent. Ekkor még sikerült visszaverni az előzési kísérletet, bár úgy, hogy mindketten lesodródtak. Az 59. körben viszont megtörtént az előzés, így Verstappen második lett. Pérez negyedik helyen zárta a versenyt, miután a virtuális biztonsági autó alatt cserélő Bottas visszajött elé. Tavalyelőtt az időmérőn Verstappen második, Pérez kilencedik lett, a sprinten Verstappen és Pérez 4–5. helyen végeztek. A futamon Sainz időbüntetésével mindketten második sorból indulhattak. Verstappen az első újraindítás után ütközött Hamiltonnal, amiért öt másodperc büntetést kapott. Végül Verstappen, Pérez sorrendben a 6–7. helyen végeztek. Némi konfliktus is támadt csapaton belül, miután a második újraindítást követően Pérezt Verstappen elengedésére utasították, abban a reményben, hogy megelőzi Alonsót, amikor viszont ezt nem sikerült, vissza akarták adatni a helyet, de Verstappen nem teljesítette. Tavaly Verstappen első sorból indulva a rajtnál élre állva megnyerte a sprintet; Pérez a második sorból indult, a rajtnál visszaesett, de később mindkét Mercedest sikerült megelőznie, így harmadik lett. A futamot szintén Verstappen nyerte élről indulva. Pérez az ötödik sorból indult, miután a Q3-ban a mért körében sárga zászló volt, majd az időjárás miatt jött a piros zászló. A futamon az újraindítás után hatodik helyen állt, később megelőzte mindkét Mercedest, majd az utolsóelőtti körben Alonsót is, aki azonban a zárókörben sikeresen visszatámadott, így a mexikói pilóta negyedik helyen végzett.
Mercedes
A jogelőd Brawn GP színeiben 2009-ben Jenson Button ötödik helyével a Brazil Nagydíjon ünnepelhette világbajnoki címét.
2010-ben Nico Rosberg és Michael Schumacher 6–7. helyen végeztek; 2011-ben Rosberg hetedik, Schumacher 15. lett. 2012-ben Rosberg egy defekt miatt 15. helyen végzett, míg Schumacher hetedik hellyel búcsúzott a Forma–1 mezőnyétől, immár másodjára és végérvényesen. 2013-ban Rosberg ötödik, Hamilton kilencedik lett. 2014-ben kettős győzelmet arattak itt is, Rosberg nyert Hamilton előtt, ezzel utóbbi 17 pontos előnnyel vezetett a duplapontos szezonzáró előtt. 2015-ben megismételték az előző évi kettős győzelmet, de immár nem volt befolyása a világbajnoki csatára. 2016-ban első sorból indultak (13. alkalommal a szezon során, ami rekordnak számított), a versenyen sorozatban harmadjára sikerült a kettős győzelem, de ezúttal Hamilton nyert, a zárófutamra hagyva a bajnoki cím eldöntését. Rosberg dolgát Verstappen egy ideig megnehezítette, de végül meglett a második hely. 2017-ben Bottas élről indulva második lett, a boxutcából rajtoló Hamilton negyedik helyre jött fel. 2018-ban Hamilton élről indulva győzött, miután az őt megelőző Verstappen ütközött Oconnal, a leggyorsabb kört futó Bottas ötödik lett, miután a felzárkózó Ricciardo megelőzte. Az eredménnyel sikerült bebiztosítani a konstruktőri címet. 2019-ben a második sorból rajtolhattak (Bottas Leclerc hátrasorolásának köszönhetően). Hamilton a rajtnál megelőzte Vettelt, majd az első kerékcsere után Verstappen elé került, aki egy kör múlva visszaelőzte. Bottas az 52. körben az olajnyomás problémájával kiesett, ami miatt nem tudta pontra váltani a leggyorsabb kört, és az első biztonsági autós fázist is okozta. A csapat ekkor úgy taktikázott, hogy Hamilton csinálja az ellenkezőjét annak, amit Verstappen, így nem állt ki kereket cserélni és élre került, de az újraindítás után Verstappen ismét megelőzte. A második biztonsági autós fázis alatt már kihívták Hamiltont kereket cserélni, ami után negyedik helyre jött vissza. Az újraindítást követően megelőzte Gaslyt, de ütközött Albonnal, ami után újra Gasly mögé került, akit nem tudott megelőzni. Így eredetileg harmadik helyen futott be, de az Albonnal való ütközés miatt kapott öt másodperc büntetést, ezzel hetedik lett.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíj időmérőjén Hamilton futotta a legjobb időt a Q3-ban, de szabálytalannak találták a DRS-ét, így törölték az idejét, a rajtrács végéről indult a sprinten, míg Bottas a második helyről. A sprinten Bottas lett az első, Hamilton az ötödik helyre jött fel, de a belső égésű motor cseréje miatt öt rajthellyel hátrébb sorolták. A vasárnapi futamon Bottast lerajtolta Verstappen, majd Pérez is megelőzte, Hamilton közben folyamatosan zárkózott fel, a csapat eli s rendelte a helycserét. Ezután Hamilton némi küzdelem után Pérezt is megelőzte, majd Verstappen nyomába eredt, aki előbb vitatott, de nem büntetett manőverrel (mindketten lesodrótak) tartotta maga mögött futamot, aztán az 59. körben meglett az előzés, Hamilton győzött. Bottas a virtuális biztonsági autó alatti kerékcseréje után Pérez elé tért vissza, így harmadik lett. Tavalyelőtt az időmérőn Russell harmadik lett (pont az ő kicsúszásával szakadt félbe a Q3), Hamilton nyolcadik, a sprinten Russell nyert, Hamilton harmadik lett. Sainz hátra sorolásával Hamilton is az első sorból rajtolhatott a vasárnapi futamon, ahol Russell megszerezte önmaga első és a csapat mindmáig utolsó nagydíjgyőzelmét, megfutva a leggyorsabb kört is; Hamilton, aki az első újraindítás után Verstappennel ütközve visszaesett, felzárkózott mögé a második helyre, ezzel a 2020-as imolai futam után újra kettős győzelmet ért el a csapat. Tavaly a sprinten Russell a második, Hamilton a harmadik sorból indult. A rajtnál mindketten javítottak, Russell még az első körben Norrist megelőzve feljött a második helyre, de Norris később visszaelőzte, így negyedik lett; Hamiltont pedig előbb Pérez előzte meg, majd később egymást követő körökben Leclerc és Tsunoda, így hetedik helyen végzett. Az időmérőn eredetileg mindkét versenyző a harmadik sorba kvalifikálta volna magát, de Russell a Q1-ben elállta a boxutca kijáratát, emiatt két rajthellyel hátrébb sorolták. A futamon jól jöttek el a rajtnál, az újraindításnál a harmadik és ötödik helyen álltak, de mindkét versenyző szenvedett, Hamiltont előbb Alonso előzte meg, később mindkét versenyző folyamatosan esett vissza Pérez, Stroll, Sainz és Gasly mögé. Az 59. körben Russell az olaj túlmelegedése miatt feladta, Hamilton nyolcadik helyen végzett.
Ferrari
Az első világbajnokságba számító Brazil Nagydíjon (1973) Arturo Merzario és Jackie Ickx 4-5. helyen végeztek. 1974-ben Clay Regazzoni második lett. Két évvel később Niki Lauda a szezonnyitót megnyerve ott folytatta, ahol az előző évet abbahagyta. 1977-ben Carlos Reutemann győzött, Lauda harmadik lett.
1990-ben Alain Prost győzött, Nigel Mansell negyedik lett. 1991-ben Prost negyedik, Jean Alesi hatodik lett; a következő évben Alesi és Ivan Capelli 4-5. helyen végeztek. 1993-ban Alesi és Gerhard Berger nem szereztek pontot; 1994-ben Alesi harmadik helyezést ért el, Berger motorhiba miatt feladta. A következő évben Berger lett harmadik, Alesi ötödik.
1996-ban Michael Schumacher harmadik helyezettként megszerezte első ferraris dobogóját, Eddie Irvine hetedik lett, amiért nem járt még pont. 1997-ben Schumacher ötödik, Irvine 16. lett. 1998-ban Schumacher harmadik, Irvine nyolcadik (pont nélkül) helyen ért célba. 1999-ben Schumacher második lett, Irvine ötödik. 2000-ben Schumacher megnyerte a versenyt, Rubens Barrichello a hidraulika hibája miatt kiesett. 2001-ben Schumacher második lett, az élről induló Barrichello ezúttal a Ralf Schumacherrel való ütközés miatt kényszerült feladni. 2002-ben Schumacher az itt debütáló új autóval győzött; a régivel versenyző Barrichello hidraulikai hiba miatt állt ki. 2003-ban Barrichello újra edzéselső lett, vezetett is egy ideig a versenyen, de az üzemanyagrendszer hibája miatt fel kellett adnia, míg Schumacher kicsúszott a vizes pályán. 2004-ben Barrichello harmadikként végre dobogóra állhatott odahaza, Schumacher hetedik helyen végzett. 2005-ben Schumacher negyedik, Barrichello hatodik lett. 2006-ban Felipe Massa megnyerte a hazai versenyét, a világbajnoki csatában alulmaradó Schumacher tizedik helyről indulva emlékezetes versenyen negyedik helyezettként búcsúzott a csapattól (és egy időre a Forma–1-től is).
2007-ben Kimi Räikkönennek volt esélye a világbajnoki címre, bár ez a saját szereplése mellett a McLarenek helyezésén is múlott. Az összehangolt taktikával Kimi, Massa sorrendben arattak kettős győzelmet, ami Hamilton hetedik helye mellett elegendőnek bizonyult a világbajnokság megnyeréséhez. Egy évvel később Massa volt a bajnokaspiráns. Az esős versenyt megnyerve megtette magáét, a célvonal átszelése után csapata már ünnepelt is, de 15 másodperc múlva az örömük szertefoszlott, mivel Hamilton mégis ötödik tudott lenni, így a győzelem Kimi harmadik helyezésével együtt csak a konstruktőri címre volt elég. 2009-ben Kimi hatodik, a sérült Massát helyettesítő Giancarlo Fisichella tizedik lett, amiért még nem járt pont. 2010-ben Fernando Alonso harmadik helyezéssel őrizte listavezető pozícióját, Massa 15. helyen végzett. 2011-ben Alonso és Massa 4–5. helyen ért célba. 2012-ben a dobogó két oldalára állhattak fel, Massa előzékenysége révén Alonso lehetett a második, de a hőn áhított világbajnoki címet így sem sikerült megszerezni. 2013-ban Alonso harmadikként ismét ott volt a pódiumon, Massa hetedik lett. 2014-ben Alonso és Kimi 6-7. helyen végeztek. 2015-ben Vettel harmadik lett Kimi előtt. 2016-ban Kimi harmadik helyről indult, de kiesett, Vettel ötödik helyről rajtolt és ott is ért célba. 2017-ben Vettel második helyről indulva a rajt után élre állt, és megnyerte a futamot, Kimi harmadikként csatlakozott hozzá a dobogón. 2018-ban Kimi negyedik helyről indulva harmadik, Vettel második helyről rajtolva hatodik lett. 2019-ben Vettel a második helyről rajtolt, míg Leclerc a tíz rajthellyel hátrasorolva 14. rajtkockából. Vettelt a rajtnál megelőzte Hamilton, az első biztonsági autós fázis után pedig Albon, ami miatt negyedik helyre került, miközben a felzárkózó Leclerc az ötödik helyen állt. A 66. körben a két versenyző elkezdett egymással csatázni, aminek kettős kiesés lett a vége, a megtett táv révén Vettelt 17., Leclerc-t 18. helyezettnek jegyezték.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíj időmérőjén a harmadik sort szerezték meg, a sprinten Sainz harmadik, Leclerc hetedik lett, utóbbi Hamilton rajtbüntetésével egy hellyel előrébb indulhatott. A futam rajtjánál Sainz koccant Norrisszal, aki emiatt defektet kapott. Az első körben Leclerc megelőzte Sainzot, később az előretörő Hamilton mindkettejüket megelőzte, Leclerc, Sainz sorrendben 5-6. helyen végeztek. Tavalyelőtt mindkét versenyző a Q3-ba jutott a sprinten Sainz második, Leclerc hatodik lett, de Sainznak az elhasznált erőforráselemek miatt a futamon öt hellyel hátrébb kellett indulnia, ezek után vasárnap Sainz a dobogó harmadik fokára állhatott, Leclerc negyedik lett mögötte. Tavaly a sprinten Leclerc a negyedik sorból indult, Tsunodát lerajtolva és Hamiltont megelőzve ötödik helyezést ért el; Sainz az ötödik sorból rajtolva nyolcadik lett. Az időmérőn Leclerc az első, Sainz a negyedik sorba kvalifikálta magát, de Leclerc hidraulikai probléma miatt a felvezető körben kicsúszott és a palánknak csapódott, nem tudott elrajtolni. Sainz a két Mercedes megelőzése után hatodik helyen ért be.
McLaren
Az első világbajnokságba számító Brazil Nagydíjon 1973-ban Denny Hulme harmadik lett. Egy évvel később Emerson Fittipaldi nyert a hazai versenyén, egyúttal első mclarenes győzelmét szerezte. 1975-ben Fittipaldi és Jochen Mass a 2-3. helyen végeztek. 1977-ben James Hunt lett második.
1990-ben Ayrton Senna vezetett, de nekiment a lekörözendő Nakajima Satorunak, emiatt javítás után harmadik helyre tért vissza, a csapattárs Berger mögé. 1991-ben Senna végre megszerezte a hőn áhított hazai győzelmet, váltóhiba ellenére. A verseny végére annyira kimerült, hogy segíteni kellett a kiszállásnál. Berger harmadik lett. 1992-ben mindketten kiestek műszaki hiba miatt. 1993-ban Senna újra győzött, Michael Andretti a rajt utáni ütközésben kiesett.
1994-ben mindkét versenyző kiesett: Mika Häkkinen motorhiba, Martin Brundle ütközés miatt (ami után Irvine eltiltást kapott). 1995-ben Häkkinen negyedik, Mark Blundell (aki Mansell helyett indult, mivel a magyarázatok szerint nem fért be az autóba) hatodik lett. 1996-ban és 1997-ben Mika ismét negyedik lett, Coulthard 1996-ban kipördült, 1997-ben tizedik lett (rend kedvéért: akkor ez nem ért pontot). 1998-ban magabiztos kettős győzelmet arattak, Häkkinennel az élen. 1999-ben Mika ismét győzött, Coulthard váltóhiba miatt kiesett. 2000-ben Mika az olajnyomás problémái miatt állt ki; Coulthard második helyen ért célba, de szabálytalan méretű légterelő miatt kizárták. 2001-ben Coulthard győzött, Mika autója már a rajtnál leállt. 2002-ben Coulthard harmadik lett, Kimi Räikkönen kiállni kényszerült, de a megtett táv miatt 12. helyezettnek könyvelték el. 2003-ban Kimi második volt a félbeszakításkor, aztán győztesnek hirdették ki, akként is vett részt az eredményhirdetésen, de később kiderült, hogy eggyel későbbi kört kell figyelembe venni, így második lett Fisichella mögött. Coulthard negyedik helyen végzett. 2004-ben Kimi második lett, Coulthard 11. hellyel búcsúzott a csapattól. 2005-ben a Juan Pablo Montoya–Kimi páros kettős győzelmet szerzett, de utóbbi világbajnoki esélyei elszálltak. 2006-ban a csapattól elköszönő Kimi ötödik, Pedro de la Rosa nyolcadik lett.
2007-ben mindkét versenyző a világbajnoki cím esélyese volt, de Hamilton kicsúszást és egy pillanatnyi leállást követően hetedik lett, míg Alonso harmadik a Ferrarik mögött – így mindketten egy-egy ponttal lecsúsztak az összetett elsőségről. 2008-ban Hamilton hajtott a bajnoki címért, ami a vége felé veszélyben forgott, mivel Timo Glock nem állt ki kerékcserére a vizes pályán, Vettel pedig megelőzte, de Glock kockáztatása nem egészen jött be, így az ötödik hellyel épp meglett a világbajnokság. Heikki Kovalainen hetedik lett. 2009-ben Hamilton harmadik, Kovalainen 12. helyen végzett. 2010-ben Hamilton és Button 4-5. helyen futottak be, ezzel előbbinek csak matematikai esélye maradt a bajnokságra, utóbbinak annyi sem. 2011-ben Hamilton váltóhiba miatt kiesett, Button harmadik lett. 2012-ben Hamiltonnak az esőversenyen jó esélye volt arra, hogy győzelemmel búcsúzzon a csapattól, de Hülkenberg hibája miatt ő esett ki, viszont Button megnyerte a futamot – akkor még nem hittük volna, hogy neki ez lesz az utolsó győzelme, a csapatnak pedig kilenc évet kell várni a következőre… 2013-ban Button negyedik, a csapat színeiben utoljára induló Pérez hatodik lett. 2014-ben Button ötödik, Magnussen 11. helyen végzett. 2015-ben Honda-motoros autóval Button és Alonso 14-15. helyen végeztek. 2016-ban Alonso egy kipördülés után több előzéssel pontot mentve tizedik, Button utolsó célba érkezőként 16. lett. 2017-ben Stoffel Vandoorne a rajt után ütközésbe keveredve kiesett, a Q3-ba jutó Alonso nyolcadikként szerzett pontokat. 2018-ban Renault-motorral mindkét versenyző utólag öt másodperc büntetést kapott kék zászló figyelmen kívül hagyása miatt. Vandoorne 15., Alonso 17. helyen végzett. 2019-ben Sainz a Q1-ben nem futott mért kört, a rajtrács végéről indulhatott, és innen feljött egészen a negyedik helyig, ami Hamilton büntetésével harmadikra javult, ezzel első dobogóját szerezte, még ha a hivatalos ceremónia alatt nem is ő állt ott. A Q3-ról lemaradó, de Leclerc hátrasorolása után tizedik helyről rajtoló Norris nyolcadik lett.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíj időmérőjén a negyedik sort szerezték meg, a sprinten Norris hatodik lett, Hamilton rajtbüntesével egy hellyel előrébb indulhatott a futamon, Ricciardo 11. helyen végzett. A futamon Norris a rajtnál koccanva defektet kapott, ami miatt visszaesett a mezőny végére, innen tizedik helyig sikerült feljönnie; Ricciardo erőforrás-probléma miatt kiállt. Tavalyelőtt Norris a sprinten második sorból rajtolva hetedik lett, míg a Q2-ig jutó Ricciardo a 11. helyen végzett. A futamon Norris egy hellyel előrébb indulhatott Sainz hátra sorolása után, de vasárnap mindkét versenyző kiesett: Ricciardo az első körben ütközött Magnussennel, Norrisnak az 52. körben váltóhiba miatt kellett kiállnia. Mindkét eset miatt biztonsági autót kellett beküldeni. Tavaly Norris a sprinten élről indult, Verstappen lerajtolta, majd még az első körben Russell is megelőzte, utóbbit később sikerült visszaelőznie, így második lett. Piastri az ötödik sorból rajtolva tizedik helyen végzett. Az időmérőn mindketten a Q3-ba jutottak, ahol Piastrinak nem sikerült mért kört futnia, miután az első próbálkozásánál kicsúszott, majd jött a piros zászló; míg Norris hetedik lett, de Russell büntetésével egy sorral előrébb indulhatott. A futamon Norris jó rajt után szintén második helyezést ért el, megfutva a leggyorsabb kört is. Piastrit a rajtnál eltalálta az Albonnal ütköző Magnussen, a piros zászlós megszakítás alatt próbálták helyrehozni az autót, de így is utolsó célba érkezőként 14. helyen végzett.
Aston Martin
A 2003-as esőversenyen a közvetett előd Jordan színeiben Giancarlo Fisichella élen állt a félbeszakításkor – először azonban másodiknak hozták ki korábbi kör alapján, de utóbb a csapat fellebbezése nyomán bebizonyosodott, hogy már újabb kört kezdett meg a piros zászló előtt, így eggyel többet vettek figyelembe, ami alapján mégis megnyerte a futamot.
A Force India legemlékezetesebb Brazil Nagydíja a 2012-es volt, amikor Hülkenberg a győzelemért küzdött az esőben, de a hibájának Hamilton esett áldozatul. Ő maga folytatni tudta a versenyt, de megbüntették, így ötödik lett a végén. Ugyanakkor a csapat színeiben elért legjobb interlagosi helyezés Pérez negyedik helye volt 2016-ban. 2018-ban a Racing Point Force India színeiben Ocon ütközött az élen haladó Verstappennel, amiért tíz másodperc stop-and-go büntetést kapott, ezután 14. helyen végzett. Pérez tizedik lett. 2019-ben a Racing Pointtal Pérez kilencedik lett; Stroll a második biztonsági autós fázis alatt a felfüggesztés sérülésével kiállt, 19. helyezettnek jegyezték.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíjon a jelenlegi név alatt Vettel 11. helyen végzett; Stroll a 4. körben Tsunodával ütközött, a sérült autójáról később törmelék esett le, ami miatt virtuális safety cart kellett elrendelni, majd 47 kör után ki is állt. Tavalyelőtt az időmérőn mindkét versenyző a Q2-ig jutott, a sprinten Stroll veszélyesen védekezett Vettel ellen, az esetért tíz másodperc büntetést kapott, így 12. helyett a 16. helyen végzett, Vettel kilencedik lett. A futamon Stroll és Vettel a 10–11. helyeken végeztek. Tavaly az SQ2-ben kieső Alonso és az SQ1-ben kieső Stroll 11–12. helyen végeztek. Annál jobban szerepeltek a futamon: a második sorból indulhattak, bár a rajtnál visszább estek, az újraindítást követően Alonso megelőzte Hamiltont, később pedig Strollnak is sikerült mindkét Mercedest megelőznie. Alonsót az utolsóelőtti körben megelőzte Pérez, de a zárókörben sikeresen visszavágott és maga mögött tartotta, így a dobogó harmadik fokára állhatott; Stroll ötödik lett.
Alpine
A csapat jogelődje, a Benetton 1994-ben és 1995-ben nyert Brazil Nagydíjat Michael Schumacher révén. Utóbbi alkalommal ugyan szabálytalannak találták az üzemanyagot, de csak a konstruktőri pontokat vették el.
A Renault színeiben 2003-ban Alonso úgy lett harmadik, hogy az autója összetörésével szakadt félbe a futam, ő maga pedig kórházi ápolás miatt nem állhatott fizikailag a dobogóra. 2005-ben Alonso harmadik helyével első világbajnoki címét ünnepelhette két futammal a vége előtt. A 2006-os szezonzárón Alonso második helyezésével megvédte címét. A Lotus név alatt nem sikerült dobogós helyezést elérni a pályán. A 2016-tól kezdődő új Renault-korszakban a legjobb interlagosi eredmény Ricciardo 2019-es hatodik helye (Hamilton büntetése révén egy helyet javított hetedikről). Még az is belefért, hogy a Magnussennel való ütközésben megsérült az első szárnya és öt másodperc büntetést is kapott.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíjon a jelenlegi név alatt az időmérőn az ötödik sort szerezték meg, a sprinten Ocon kilencedik, Alonso 12. lett. A futamon Ocon, Alonso sorrendben 8–9. helyen végeztek. Tavalyelőtt az időmérőn Ocon hatodik, Alonso hetedik lett, a sprinten egymással ütköztek, ami után Alonso eredetileg 15., Ocon 18. helyen futott be, de az esetért Alonso öt másodperc büntetést kapott, így ő a 18. helyre csúszott vissza Ocon mögé. A futamon Tsunoda boxutcás rajtra révén egy-egy hellyel előrébb rajtolhattak, és mindketten pontszerző helyre jöttek fel: a második biztonsági autós fázis alatti kerékcseréből profitáló Alonso ötödik, Ocon nyolcadik helyezést ért el. Tavaly a sprinten az SQ2-ig jutó Gasly és az SQ1-ben kieső Ocon a 13–14. helyen végeztek. Az időmérőn mindketten a Q2-ig jutottak, és két-két hellyel hátrébb sorolták őket, amiért a Q1-ben elállták a boxutca kijáratát. A futamon mindketten pontot szereztek: Gasly a két Mercedes megelőzése után hetedik, Ocon tizedik lett.
Williams
Az 1979-es Brazil Nagydíjon még nem sikerült pontot szerezniük, 1980-ban viszont meglett a dobogó Alan Jones harmadik helyezésével.
1990-ben Thierry Boutsen ötödik lett. 1991-ben Riccardo Patrese második helyezést ért el, Mansell előbb defektet kapott, majd váltóhiba miatt feladni kényszerült. 1992-ben Mansell és Patrese kettős győzelmet szerzett. 1993-ban az élről induló Alain Prost Christian Fittipaldival ütközve kiesett, Damon Hill második lett. A következő évben Hill megismételte második helyét; a csapathoz érkezett Ayrton Senna (akkor még nem sejthettük, hogy utolsó hazai futamán) élről indult, de kipördült és kiesett. 1995-ben Hill rajtolt a pole-ból, de váltóhiba miatt kiállt; Coulthard második lett, a konstruktőri pontokat azonban szabálytalan üzemanyag miatt elvették. 1996-ban Hill nyerte a versenyt, Jacques Villeneuve kipördült. 1997-ben Villeneuve ugyan ütközött az első rajtnál, de újraindították a versenyt, így rajthoz állhatott és győzött; Heinz-Harald Frentzen kilencedik lett, ami nem ért még pontot. 1998-ban Frentzen ötödik lett, Villeneuve – pont nélkül – hetedik.
1999-ben Ralf Schumacher negyedik lett, Alessandro Zanardi váltóhiba miatt kiállt. 2000-ben Ralf és Button az 5-6. helyen végeztek. 2001-ben a harmadik futamán induló Montoya vezetett a versenyen, de a lekörözött Jos Verstappen belehajtott, így kiesett. Ralf kicsúszott. 2002-ben Ralf második (bátyja mögött), az élről induló Montoya ötödik lett. 2003-ban Montoya kicsúszott az esős versenyen, Ralf hetedik lett (először ugyan kilencediknek hozták ki, de neki is kedvezett, hogy végül eggyel későbbi kört számítottak a végeredménybe). 2004-ben Montoya győzelemmel búcsúzott a csapattól, Ralf ötödik helyen végzett.
2005-ben Webber és Antônio Pizzonia ütköztek a rajtnál (többek között egymással), utóbbi kiesett, Webber ugyan folytatta, de helyezetlenül végzett. 2006-ban Webber és Nico Rosberg szintén egymást ütötték ki. 2007-ben Rosberg negyedik, a debütáló Nakajima Kazuki tizedik lett (amiért még nem kapott pontot). 2008-ban Rosberg 12., Nakajima 17. helyen végzett, 2009-ben pedig mindketten kiestek, előbbi motorhiba, utóbbi baleset miatt.
2010-ben Hülkenberg nagy meglepetésre edzéselső lett, ami hat év után az első pole-t jelentette a csapatnak. A futamon nyolcadik helyen végzett, Barrichello 14. lett. 2011-ben Barrichello az utolsó versenyén 14. helyen zárt, Pastor Maldonado kicsúszott. 2012-ben Maldonado és az eddig (?) utoljára versenyző Bruno Senna is a futam elején kiestek. 2013-ban Maldonado 16. lett, Bottas kiesett. 2014-ben Massa a dobogó harmadik fokára állhatott, Bottas tizedik lett. 2015-ben Bottas ötödik lett, míg Massát a gumija előírtnál nagyobb hőmérsékletűre melegítése miatt megfosztották nyolcadik helyétől. 2016-ban nem szereztek pontot: Bottas 11. lett, míg a hazai közönségtől való búcsúzás tudatában versenyző Massa kiesett. 2017-ben Massának szebben sikerült az immár valóban utolsó hazai futam: az időmérőn Q3-ba jutott, a futamon hetedikként pontokat szerzett, utána még a dobogóra is felengedték elköszönni a közönségtől. Stroll 16. helyen végzett. 2018-ban Szergej Szirotkin 16., Stroll 18. helyen végzett. 2019-ben Russell 13. helyen futott be, Hülkenberg időbüntetése után 12. lett, Kubica (akit az első kerékcserénél rosszkor engedtek ki Verstappen elé) a 16. helyen végzett.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíjon Russell 13., Nicholas Latifi 16. helyen zárt. Tavalyelőtt az időmérőn Albon a Q2-ig jutott, Latifi a Q1-ben kiesett, a sprinten Latifi utolsó célba érkezőként 19. lett, Albon pedig az egyetlen kieső lett az autója sérülése miatt. A futamon Albon és Latifi a 15–16. helyen végeztek. Tavaly a sprinten az utolsó sorból indultak, Albon 15., Logan Sargent a huszadik helyen végzett. Az időmérőn Albon a Q2-be jutott, Sargeant a Q1-ben kiesett. A futam rajtjánál Albon előbb Hülkenberggel, majd Magnussennel ütközött és kiesett, biztonsági autós fázist, majd piros zászlóst megszakítást okozva. Sargeant 11. lett.
RB
A Toro Rosso egyik emlékezetes Brazil Nagydíja volt a 2008-as, ahol Vettel negyedik lett az esős futamon, többek között Hamiltont megelőzve. A legjobban a 2019-es verseny sikerült nekik: az utolsó két körben Hamiltont maga mögött tartó Gasly második helyezettként állhatott a dobogóra.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíjon AlphaTauri név alatt Gasly az időmérőn negyedik lett, a sprinten nyolcadik, Hamilton rajtbüntetésével egy hellyel előrébb indulhatott, a futamot az Alpine-okkal megvívva hetedik helyen zárta; a 4. körben Stroll-lal ütköző Tsunoda 15. helyen végzett. Tavalyelőtt az időmérőn Tsunoda Q1-ben, Gasly a Q2-ben esett ki. A sprinten Gasly tizedik, Tsunoda 15. lett, de utóbbinak az autón végzett módosítások miatt a boxutcából kellett rajtolnia vasárnap. A futamon Gasly eredetileg 12. helyen ért be, de boxutcai gyorshajtásért öt másodperc büntetést kapott, ezzel 14. lett, Tsunoda 17. helyen végzett. Tavaly mindkét versenyző az SQ3-ba jutott, a sprinten Tsunoda a harmadik sorból rajtolva hatodik lett, miután a rajtnál veszített egy helyet, de később megelőzte Hamiltont; Ricciardo a negyedik sorból indulva kilencedik helyen végzett. Az időmérőn mindketten kiestek a Q1-ben, a futamon Tsunoda kilencedik helyezést ért el; Ricciardo a rajtnál kapott az ütközések miatti törmelékből, a megszakítás alatt próbálták helyrehozni az autóját, végül utolsóelőtti célba érkezőként 13. lett.
Kick Sauber
A Sauber első Brazil Nagydíján 1993-ban Karl Wendlinger és JJ Lehto is kiesett. Az 1994-es szezonnyitón Wendlinger hatodik lett. Az ezt hat alkalommal nem sikerült a pontszerzés, sőt 2000-ben a hátsó szárny problémái miatt biztonsági megfontolásból mindkét autót visszaléptették az időmérő után. A 2001-ben viszont sikerült a dobogó, Nick Heidfeld harmadik lett. 2002-ben kettős kiesés következett, 2003-ban Frentzen ötödik helyezést ért el a félbeszakított futamon (boxkiállás nélkül). 2004-ben Massa lett nyolcadik hazai pályán, majd 2005-ben megint nullázott a csapat.
A BMW–Sauber korszak legjobb eredménye Kubica második helye 2009-ből.
Ismét önálló csapatként indulva Kobayashi Kamu szerzett pontot 2010-ben tizedik, 2011-ben és 2012-ben kilencedik helyezéssel, 2013-ban pedig Hülkenberg lett nyolcadik. 2014-ben és 2015-ben nulláztak, majd 2016-ban Felipe Nasr hazai pályán kilencedik helyezést ért el, ami a csapat egyetlen pontszerzése volt az év során. 2017-ben újra nullázás következett.
2018-ban az Alfa Romeo Sauber mindkét versenyzője Q3-ba jutott, a negyedik sort szerezték volna meg, de Ricciardo büntetésével egy-egy hellyel előrébb is léptek. A futamon Leclerc hetedik helyezést ért el, Marcus Ericsson a rajt után ütközött Romain Grosjeannal, az autója megsérült, emiatt később kiállt. 2019-ben Alfa Romeo Racing név alatt a visszatérés utáni legjobb eredményüket érték el: Kimi Räikkönen (aki Q3-ba jutott) és Antonio Giovinazzi az előttük lévők indicensei és a biztonsági autós fázisok után eredetileg az 5-6. helyen futottak be, ami Hamilton büntetésével 4–5. helyezésekre javult.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíjon a sprinten egymással koccant az Alfa Romeo két versenyzője, ami után Kimi visszaesett, 18. helyen végzett, de a hátsó szárny beállításának módosítása miatt vasárnap a boxutcából rajtolt. Kimi a futamon 12., Giovinazzi 14. helyen végzett. Tavalyelőtt az időmérőn mindkét versenyző kiesett a Q1-ben, a sprinten Zhōu és Bottas 13–14. helyen végeztek, a futamon Bottas kilencedik hellyel szerzett pontokat, Zhōu eredetileg 13. helyen futott be, Gasly időbüntetésével 12. lett. Tavaly Bottas az SQ2-be jutott, Zhōu az SQ1-ben kiesett, a sprinten Zhōu 17., Bottas 19. helyen végzett. Az időmérőn mindketten kiestek a Q1-ben, a futamot pedig mindketten technikai gondokkal adták fel: Zhōu a 24. körben motorhiba, Bottas a 37. körben hidraulikai probléma miatt.
Haas
A 2016-os Brazil Nagydíjon mindkét versenyző kiesett: Esteban Gutiérrez elektronikai hibával, míg Grosjean még a futam kezdete előtt (!), a rajtrácsra igyekezve. 2017-ben mindkét pilóta ütközött az első körben: Magnussen Vandoorne-nal, ami után kiesett, Grosjean Oconnal, de ő folytatni tudta a versenyt, a 15. helyen végzett. 2018-ban sikerült a kettős pontszerzés: Grosjean és Magnussen 8-9. helyen futottak be. 2019-ben mindkét versenyző bejutott a Q3-ba, de nem sikerült pontokra váltaniuk a rajthelyeket: a Ricciardóval való ütközés miatt megpördülő és visszaeső Magnussen a 11. helyen végzett, míg a futam vége felé az autó problémáival küzdő Grosjean a14. helyen ért célba, de Hülkenberg időbüntetése után 13. lett.
A 2021-es São Pauló-i Nagydíjon Nyikita Mazepin és Mick Schumacher 17–18. helyen végeztek. A tavalyelőtti időmérőn Magnussen megszerezte önmaga és csapata első és eddig egyetlen pole pozícióját, míg Schumacher az utolsó rajthelyet szerezte meg. A sprinten Magnussen nyolcadik, Schumacher 12. lett, a futamon viszont Magnussen az első körben Ricciardóval ütközve kiesett, biztonsági autós fázist okozva; Schumacher eredetileg a 14. helyen futott be, Gasly időbüntetésével 13. lett. Tavaly mindkét versenyző az SQ2-be jutott, a sprinten Magnussen 16., Hülkenberg 18. helyen végzett. Az időmérőn a Q2-ig jutottak, Magnussen két rajthelyet nyert az Alpine-ok rajtbüntetésén, így mindkét versenyző a hatodik sorból indulhatott. A futam rajtjánál előbb Hülkenberg koccant Albonnal, majd Magnussen is, ami miatt kiesett, előbb biztonsági autós fázist, aztán piros zászlós megszakítást okozva. Hülkenberg tudta folytatni a versenyt, 12. lett.