Folytatódik a konstruktőröket a pilótáik világbajnoki helyezései alapján pontozó ranglisták sorozata, ezúttal az 1991-től 2002-ig alkalmazott 10-6-4-3-2-1-es rendszer szerint.
Mivel csak a győzelmek pontszáma különbözik az előző változathoz képest, nem történt átrendeződés, csak a különbségek változtak a felsőházban. A Ferrari előnye itt több mint 200 pont a McLarennel szemben, ami matematikailag is legalább 13 évre elegendő lenne, de valószínűleg ennél jóval tovább kitart. A megjegyzések és magyarázatok az első rész szerint érvényesek.
Konstruktőr |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
Pontszám |
|
1. |
Ferrari (I) |
15 |
23 (22,32) |
18 (17,5) |
23 |
19 (18,94) |
13 |
473,8 |
2. |
McLaren (GB) |
12 |
10 |
6 |
11 |
14 |
8 |
273 |
3. |
Williams (GB) |
7 |
8 |
12 |
3 |
8 |
5 |
196 |
4. |
Lotus (1958-94) (GB) |
6 |
3 |
8 |
4 |
2 |
5 (4,95) |
130,95 |
5. |
Brabham (GB) |
4 |
3 |
1 |
3 |
2 |
5 |
80 |
6. |
Mercedes (D) |
5 (4,6) |
4 |
1 |
1 |
2 |
76,95 |
|
7. |
Red Bull (A) |
4 |
1 |
5 |
1 |
2 (1,94) |
1 |
73,87 |
8. |
Cooper (GB) |
2 |
3 (1,87) |
3 (2,71) |
1 |
3 (2,06) |
4 |
53,19 |
9. |
Benetton (GB/I) |
2 |
2 |
4 |
2 |
5 |
49 |
|
10. |
Tyrrell (GB) |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
47 |
11. |
BRM (GB) |
1 |
3 |
3 (2,29) |
3 |
2 |
45,18 |
|
12. |
Renault (F) |
2 |
1 |
3 |
3 |
4 |
45 |
|
13. |
Alfa Romeo (I) |
2 |
1 |
1 |
1 |
33 |
||
14. |
Maserati (I) |
2 (1,4) |
3 (2,04) |
1 |
2 |
31,29 |
||
15. |
Matra (F) |
1 |
1 |
1 |
18 |
|||
16. |
Vanwall (GB) |
2 (1,76) |
1 |
1 |
16,59 |
|||
17. |
Brawn (GB) |
1 |
1 |
14 |
||||
18. |
Ligier (F) |
3 |
1 |
1 |
12 |
|||
19. |
March (GB) |
1 |
1 |
8 |
||||
20. |
BMW Sauber (D) |
1 |
1 |
2 |
7 |
|||
21. |
Wolf (CDN) |
1 |
6 |
|||||
22. |
Lotus (2012-15) (GB) |
1 |
1 |
6 |
||||
23. |
Jordan (IRL) |
1 |
2 |
6 |
||||
24. |
Porsche (D) |
1 |
1 |
5 |
||||
25. |
BAR (GB) |
1 |
4 |
|||||
26. |
Honda (J) |
1 |
1 |
4 |
||||
27. |
Hesketh (GB) |
1 |
3 |
|||||
Talbot (F) |
1 |
3 |
||||||
Lola (GB) |
1 |
3 |
||||||
30. |
Lancia (I) |
1 (0,5) |
2 |
|||||
31. |
Watson (USA) |
1 |
2 |
|||||
32. |
Kurtis Kraft (USA) |
2 |
2 |
|||||
33. |
Toyota (J) |
1 |
1 |
|||||
Gordini (F) |
1 |
1 |
||||||
35. |
Toro Rosso (I) |
1 (0,06) |
0,13 |
|||||
36. |
Parnelli (USA) |
1 (0,05) |
0,05 |