Papír-vb

Papír-vb

Múltidéző VIII/20.

São Pauló-i Nagydíj, Interlagos

2022. november 13. - F1 Hierro

Az interlagosi versenyek sorsa az utóbbi években hasonlóan alakult, mint a mexikóiaké: a 2020-as kényszerű kimaradás után tavaly az ország helyett immár a város, jelen esetben São Paulo nevét vette fel a nagydíj.

A Brazil Nagydíjak a 2000-es évek közepétől több alkalommal is világbajnoki címeket döntöttek el. Fernando Alonso mindkét címét itt ünnepelhette, míg 2007-ben és 2012-ben elvesztette a világbajnoki csatát. Lewis Hamilton 2008-ban első címét szerezte meg, 2007-ben alulmaradt. Sebastian Vettel 2012-ben itt lett háromszoros világbajnok, 2009-ben elszálltak az esélyei.

A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon még nyitott volt a küzdelem a címért, akkor Hamilton nyert a listavezető Verstappen előtt, aki immár kétszeres világbajnokként térhetett vissza. Hamilton összesen háromszor nyert Interlagosban, akárcsak a visszavonulásra készülő Vettel. Verstappen három éve nyert a pályán.

A mostani futamnak a világbajnoki cím szempontjából már nincs tétje, de reménykedhetünk abban, hogy hátha hoz egy érdekes verseny a hétvége, amely a tavalyihoz hasonlóan sprintkvalifikációs rendszerű. A pénteki vizes időmérő Kevin Magnussen elsőségével már meghozta a bombameglepetést, ezek után mi jöhet a sprinten és a futamon?

Verstappen

A 2014-es Brazil Nagydíj pénteki első edzésen a Toro Rosso tesztpilótájaként vett részt. 2015-ben kilencedik lett. 2016-ban a Red Bull színeiben negyedik rajthelyről indult, az esős futamon pedig parádézott: egy ideig Rosberggel vívott a második helyért, sőt már Hamiltonra kezdett felzárkózni, amikor egy megcsúszás után korrigálni kényszerült, majd a nem megfelelő gumiválasztás miatt visszaesett, de több előzéssel és – külön pontot még nem érő – leggyorsabb kört futva feljött a dobogó harmadik fokára. 2017-ben negyedik helyről indult, de a boxutcás rajt után felzárkózó Hamilton megelőzte, így ötödik lett. 2018-ban ötödik helyről indult, a verseny elején egymás után megelőzte a két Ferrarit, a 10. körben Bottast is, Hamilton kerékcseréje után élre állt. A saját kerékcseréjéről Hamilton mögé tért vissza, de négy körrel később újra megelőzte. A 44. körben azonban összeakadt a lekörözött Oconnal, ami miatt kipördült. Folytatni tudta a versenyt, de a vezető pozíciót elvesztette, végül második lett. A leintés után dühösen próbált revansot venni Oconon, ami miatt az FIA közhasznú munkára kötelezte. 2019-ben élről indult. Az első kerékcseréje után a Williams elé engedte ki Robert Kubicát, emiatt Hamilton mögé tudott visszajönni, akit egy körrel később megelőzött. A második kerékcsere után is őrizte a vezető helyet, az első biztonsági autós fázis alatt viszont Hamilton mögé került, aki nem állt ki kereket cserélni. Az újraindítást követően megelőzte Hamiltont, aki a második biztonsági autós fázis alatt cserélve már nem veszélyeztette, sikerült megnyerni a futamot. A tavalyi São Pauló-i Nagydíj időmérőjén megszerezte a pole pozíciót, majd a sprinten második lett. A futamon a rajtnál élre állt, a 48. körben Hamilton utolérte, de ekkor még sikerült visszaverni a próbálkozását, bár ennek következtében mindketten kisodródtak, nem lett következménye az esetnek. Az 59. körben már megelőzte Hamilton, így második lett, amivel továbbra is a tabella élén maradt, bár az előnye csökkent.

Ricciardo

A 2011-es Brazil Nagydíjon HRT-vel huszadik, 2012-ben Toro Rossóval 13. lett. 2013-ban tizedikként szerezte első brazíliai pontját. 2014-ben a Red Bull felfüggesztésének sérülése miatt esett ki. 2015-ben 11. helyen végzett. 2016-ban hatodik helyről indult, a futamon egy rosszul időzített inter gumikra váltás, majd utána újra esőgumik felrakása miatt nyolcadik lett. Kapott egy öt másodperces büntetést is, mivel lezárás alatt hajtott a boxutcába. 2017-ben ötödik lett az időmérőn, erőforráselemek cseréje miatt tíz rajthely büntetést kapott, a 14. helyről indult. A rajt után ütközésbe keveredve meg is pördült, a mezőny végére került, de fel tudott zárkózni a hatodik helyre. 2018-ban hatodik lett az időmérőn, de a turbófeltöltő cseréje miatt öt hellyel hátrasorolták. A 11. rajthelyről indulva zárkózott fel, a 46. körben megelőzte Vettelt, az 59. körben pedig Bottast, így negyedik helyezést ért el. 2019-ben Renault-val az első két körben Leclerc és Norris ellen csatázott, a nyolcadik körben pedig kiforgatta Magnussent, ami miatt az első szárnya megsérült és öt másodperc büntetést is kapott. Hetediknek ért célba, Hamilton büntetése után hatodik lett. A tavalyi São Pauló-i Nagydíj időmérőjén McLarennel nyolcadik lett, a sprinten 11. helyen végzett, a futamon erőforrás-probléma miatt kiállt.

Norris

A 2018-as Brazil Nagydíj első szabadedzésén a McLaren tesztpilótájaként vett részt.

2019-ben lemaradt a Q3-ról, de Leclerc hátrasorolása révén tizedik helyről rajtolhatott. Az első két körben Leclerc és Ricciardo ellen csatázott. Végül nyolcadiknak futott be. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon hetedik lett az időmérőn, a sprinten hatodik, de Hamilton rajtbüntetésével egy hellyel előrébb indulhatott. A futam rajtjánál koccant Sainzzal, ami miatt defektet kapott, és egy teljes kört kellett megtennie a boxkiállásig, így visszaesett a mezőny végére, innen sikerült megmenteni a tizedik helyezést.

Vettel

A 2006-os Brazil Nagydíj hétvégéjén a BMW Sauber pénteki harmadik pilótájaként vett részt.

Toro Rossóval 2007-ben a hidraulika hibája miatt kiesett. A 2008-as futama jól sikerült: az esős versenyen negyedik lett, a vége felé megelőzve Hamiltont is (akinek emiatt egy ideig veszélyben forgott a világbajnoki címe). Red Bull-lal 2009-ben megismételte előző évi helyezését, ezzel elszálltak világbajnoki esélyei. 2010-ben a futam megnyerésével jelezte, hogy ő is igényt tart a világbajnoki címre. 2011-ben pole pozícióból indulva csapattársa, Mark Webber mögötti második hellyel zárta magabiztosan megnyert szezonját. 2012-ben a zárófutamon a harmadik világbajnoki cím volt a tét. Bár listavezetőként érkezett, a verseny a vártnál több küzdelmet hozott: előbb rosszul rajtolt, majd Bruno Sennával ütközve visszaesett utolsónak; az esőben kellett felzárkóznia, de a hatodik hely végül elegendőnek bizonyult az újabb címvédéshez. 2013-ban élről indulva másodjára nyerte meg a futamot, sorozatban kilencedik győzelmével beállította Alberto Ascari 1952–53-as rekordját, egy idényen belül pedig csak neki sikerült még ilyet elérnie. 2014-ben ötödik lett. 2015-ben Ferrarival a dobogó harmadik fokára állhatott a két Mercedes-pilóta mellé. 2016-ban ötödik rajtkockából indulva a futamot is ezen a helyen zárta. 2017-ben az előző versenyen elvesztett világbajnokság után a második rajthelyet szerezte meg. A rajt után élre állva megnyerte a futamot. 2018-ban a Q3-ban hívták szúrópróbaszerű ellenőrzésre. Mivel rossz pillanatban ért őt a kiszólítás, igyekezett hamar túl lenni rajta, járó motorú autóval hajtott a mérlegre, amivel megrongálta a berendezést. Pénzbüntetést és megrovást kapott érte, de a megszerzett második rajthelyét megtarthatta. A futamon előbb Verstappen, majd Kimi Räikkönen is megelőzte, a 46. körben pedig Ricciardo kerekedett felül kettejük csatájában, így végül hatodik helyen végzett. 2019-ben második helyről rajtolt, a rajtnál Hamilton megelőzte. A biztonsági autó utáni újraindításkor Albon előzte meg, így közvetlenül csapattársa, Leclerc került mögé. A 66. körben elkezdtek egymással csatázni, aminek ütközés és mindkettejük kiesése lett a vége, a megtett táv miatt 17. helyre rangsorolták. A kiállásuk miatt másodjára is be kellett küldeni a biztonsági autót. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon Aston Martinnal a Q2-be jutott az időmérőn, tizedik lett a sprintkvalifikáción, Hamilton rajtbüntetése révné egy hellyel előrébb indulhatott. A futamon 11. helyen végzett.

Latifi

A 2018-as Brazil Nagydíj hétvégéjén a Racing Point Force India, 2019-ben a Williams autóját vezethette a pénteki első szabadedzésen.

A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon 16. helyen végzett.

Gasly

A 2017-es Brazil Nagydíjon Toro Rossóval az erőforráselemek cseréje miatt 25 rajthely büntetést kapott, ami gyakorlatban két hely hátrasorolást hozott. A futamon egy kör hátránnyal 12. lett. 2018-ban bejutott a Q3-ba, Ricciardo hátrasorolása után kilencedik helyről indult, de pontot nem szerzett, 13. helyen végzett. 2019-ben hetedik lett az időmérőn, Leclerc hátrasorolása után a hatodik helyről rajtolhatott. A második biztonsági autós fázis alatt Hamilton kerékcseréje után a harmadik helyen állt. Az újraindítást követően Hamilton megelőzte, de Hamilton és Albon ütközése után sikerült előrejönnie a második helyre, amit a befutóig megvédett Hamilton ellen. Így sikerült neki az, ami a Red Bullnál nem: dobogóra állhatott. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon AlphaTaurival negyedik lett az időmérőn, nyolcadik a sprintkvalifikáción, Hamilton rajtbüntetése révén egy hellyel előrébb indulhatott. A futamon hetedik helyezést ért el, amiért leginkább a két Alpine-nal kellett megvívnia.

Pérez

Sauberrel a 2011-es Brazil Nagydíjon 13. lett, 2012-ben a rajt után ütközve kiesett. 2013-ban McLaren–Mercedesszel hatodik helyezést ért el. Force Indiával 2014-ben 15., 2015-ben 12. helyen végzett. 2016-ban érte el eddigi legjobb brazíliai eredményét: kilencedik helyről indulva az esős futamon harcban volt a dobogóért, végül Verstappen megelőzte, így negyedik lett. 2017-ben hatodik lett az időmérőn, Ricciardo büntetése révén egy hellyel előrébb indulhatott. A futamon kilencedik helyen végzett. 2018-ban a Racing Point Force India színeiben tizedik lett. 2019-ben Racing Pointtal kilencedik helyen végzett. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon a Red Bull színeiben az időmérőn harmadik, a sprintkvalifikáción negyedik lett. A futam első körében megelőzte Bottast, a 18. körben Hamilton próbálkozott ellene, de ekkor még sikerült a visszaelőzés, a következő körben már megelőzte Hamilton. A virtuális safety car alatti cserével Bottas is elé került, így negyedik helyen zárt aa futamot, begyűjtve a leggyorsabb körért járó pontot.

Alonso

A 2001-es Brazil Nagydíjon Minardival elektronikai hiba miatt esett ki. Renault-val 2003-ban karriere legfurcsább dobogós helyezését szerezte: az esős versenyen belehajtott Webber autójának roncsaiba. Emiatt piros zászló vetett véget a futamnak, Alonsót sérülése miatt kórházba szállították. Csakhogy a vonatkozó szabályok miatt harmadik helyezettnek hozták ki, az eredményhirdetést távollétében rendezték meg. 2004-ben negyedik lett. 2005-ben az első világbajnoki címe volt a tét, harmadik helyezésével be is biztosította két versennyel a szezon vége előtt. 2006-ban ugyancsak a bajnokságért hajtott. Mivel Michael Schumacher végig hátrébb volt, nem nagyon veszélyeztette őt, második hellyel ünnepelte a címvédést. A 2007-es versenyre a McLaren–Mercedes pilótájaként érkezett, sorozatban harmadszor hajtott a bajnoki címre. A két Ferrari mögötti harmadik helyezéssel azonban egy ponttal lecsúszott róla, sőt a versenyhelyezések miatt még újonc csapattársa, Hamilton is megelőzte az összetettben.

Ismét Renault-val 2008-ban második lett. 2009-ben a rajt után ütközve kiesett. Ferrarival 2010-ben listavezetőként érkezett, harmadik helyével a világbajnoki címet nem sikerült bebiztosítani, de a pozícióját őrizte a zárófutamra. 2011-ben negyedik helyezést ért el. 2012-ben újra a világbajnoki címért hajtott, és közelebb került hozzá a vártnál, de a második hely (amiben Massa is közreműködött) így is kevésnek bizonyult hozzá. 2013-ban a dobogó harmadik fokára állhatott. 2014-ben hatodik lett. 2015-ben McLaren–Hondával 15. helyen végzett. 2016-ban sikerült a Q3-ba jutnia, tizedik helyről indult, a futamon sokáig jól állt, amikor kipördült, de az utolsó 15 körben hét autót megelőzve sikerült feljönnie tizediknek és ezzel megmenteni a pontszerzést. 2017-ben szintén a Q3-ba került, hetedik lett az időmérőn, Ricciardo hátrasorolása révén hatodik helyről indulhatott. A futamot nyolcadik helyen zárta. 2018-ban Renault-motoros McLarennel 17. helyen végzett.

A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon Alpine-nal kilencedik lett az időmérőn, 12. a sprinten, a futamon kilencedik helyezést ért el.

Leclerc

Első két alkalommal pénteki tesztpilótaként vett részt a Brazil Nagydíj szabadedzésén: 2016-ban a Haas, 2017-ben a Sauber színeiben.

2018-ban már a futamon is indult a Sauberrel, nyolcadik lett az időmérőn, Ricciardo hátrasorolásával egy hellyel előrébb indulhatott, hetedik helyen futott be. 2019-ben Ferrarival negyedik lett az időmérőn, de az erőforráselemek cseréje miatt tíz hellyel hátrébb sorolták. A futamon hamar sikerült előretörnie. Az első biztonsági autós fázis után az ötödik helyen haladt csapattársa, Vettel mögött. A 66. körben elkezdték egymást előzgetni, aminek ütközés, kettős kiesés és újabb biztonsági autós fázis lett a vége. A megtett táv révén 18. helyezettnek rangsorolták. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon hatodik lett az időmérőn, hetedik a sprinten, de Hamilton rajtbüntetésével egy hellyel előrébb indulhatott. A futam első körében megelőzte a csapattárs Sainzot, majd miután Hamilton előzte meg őt, az ötödik helyre került, ebben a pozícióban is zárt a versenyt.

Stroll

A 2017-es Brazil Nagydíjon Williamsszel öt rajthely büntetést kapott váltócseréért, de mások büntetései miatt még két hellyel előrébb is került. Két kör hátránnyal 16. helyen végzett, utolsó célba érkezőként. A 2018-as versenyen 18. lett. 2019-ben Racing Pointtal a második biztonsági autós fázis alatt a felfüggesztés sérülése miatt kiállt, a megtett táv révén 19. helyezettnek jegyezték. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon Aston Martinnal a 4. körben ütközött Tsunodával. A sérült autóról a 31. körben törmelék vált le, ami virtuális safety cart okozott, majd 47 kör után kiállni kényszerült.

Magnussen

A 2014-es Brazil Nagydíjon McLaren–Mercedesszel kilencedik lett. 2016-ban Renault-val 14. helyen végzett. 2017-ben a Haas színeiben a rajt után Stoffel Vandoorne-nak ütközve kiesett. 2018-ban kiesett a Q2-ben, de Ricciardo hátrasorolása miatt a tizedik helyről indulhatott. A futamon kilencedik lett. 2019-ben tizedik lett az időmérőn, Leclerc rajtbüntetése révén egy rajthellyel előrébb indulhatott, a futamon 11. helyen végzett.

Tsunoda

Tavaly a futam 4. körében Stroll-lal ütközött, ami miatt az első szárnya letört. A 15. helyen végzett.

Albon

A 2019-es Brazil Nagydíjon a Red Bull színeiben hatodik lett az időmérőn, Leclerc rajtbüntetése révén egy hellyel előrébb indulhatott. A futamon dobogós esélyei voltak, amikor az utolsóelőtti körben nekiütközött Hamilton, emiatt megpördült és visszaesett, a 14. helyen végzett.

Zhōu

Először versenyezhet Brazíliában.

Ocon

A 2016-os Brazil Nagydíjon Manorral az utolsó rajtkockából indult, miután három rajthely büntetést kapott Jolyon Palmer akadályozásáért. A futamon így is 12. lett, ami bemutatkozó éve legjobb helyezése volt. 2017-ben Force Indiával Ricciardo hátrasorolása révén a tizedik rajthelyről indulhatott, de az első körben Romain Grosjeannal ütközve kiesett, ezzel 27 verseny után megszakadt az a rekordhosszúságú sorozata, hogy bemutatkozásától kezdve minden futamon célba ért. 2018-ban a 14. helyen végzett, miután a 44. körben próbálta visszavenni a körét az élen álló Verstappentől, aminek ütközés és tíz másodperc stop-and-go lett a vége. Verstappen a győzelem elvesztése miatt a futam után próbált is elégtételt venni.

A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon Alpine-nal kiesett az időmérőn a Q2-ben, de Hamilton büntetése után a tizedik lett, a sprinten kilencedik helyen futott be, Hamilton rajbüntetése révén egy hellyel előrébb indulhatott. A futamon nyolcadik helyezést ért el.

Hamilton

Rögtön első szezonjában, 2007-ben McLaren–Mercedesszel listavezetőként érkezett a szezonzáró Brazil Nagydíjra. A versenyen azonban az ág is húzta: előbb kicsúszás, majd az autója váratlan lelassulása miatt esett vissza. Végül csak hetedik helyre tudott feljönni, ami arra volt elegendő, hogy pontegyenlőség mellett jobb versenyhelyezésekkel vb-második legyen a csapattárs Alonso előtt. A 2008-as versenynek ugyancsak világbajnoki éllovasként vágott neki, és ez sem bizonyult könnyű futamnak: az esőben az éppen szükséges ötödik helyen haladt, de aztán Vettel megelőzte. Amikor Felipe Massa elsőként haladt át a célvonalon, úgy tűnt, ez az év is veszett, de sikerült megelőznie a száraz gumikon kockáztató Timo Glockot, így mégis meglett a bajnoki címhez elegendő pontszáma. 2009-ben első alkalommal állhatott dobogóra a pályán harmadikként, de abban az évben nem volt érintett a világbajnoki csatában. 2010-ben negyedik helyezésével lényegében csak matematikai esélyei maradtak a zárófutamra. 2011-ben váltóhiba miatt állt ki. 2012-ben élről indult és leggyorsabb kört futott, de Nico Hülkenberggel ütközve kiesett utolsó mclarenes futamán.

2013-ban Mercedesszel kilencedik lett, miután a Bottasszal való ütközés miatt megbüntették. 2014-ben másodikként futott be csapattársa, Nico Rosberg mögött, így őrizte listavezető pozícióját az abu-dzabi szezonzáróra. 2015-ben újra második lett, szintén a csapattárs mögött, de akkor már nem volt tétje a világbajnokság szempontjából. 2016-ban a bajnoki esélyei életben tartásáért hajtott, élről indulva megnyerte a futamot, ezzel a zárófutamra maradt a döntés. A következő három évben rendre friss világbajnokként érkezett. 2017-ben az időmérőn nem tudott mért kört menni, a váltót és erőforráselemeket cserélve a boxutcából indult. Innen a negyedik helyre sikerült feljönnie, miután az 59. körben megelőzte Verstappent. Az utolsó néhány körben közel kerül a harmadik helyen autózó Kimihez, de őt már nem tudta megelőzni. 2018-ból pole-ból indult, Verstappen megelőzte, de miután a holland ütközött a lekörözött Oconnal, meglett a győzelem. 2019-ben harmadik helyről indult, a rajtnál megelőzte Vettelt. Az első kerékcseréik után Verstappen elé került, de egy körrel később a holland megelőzte, és a második kerékcserénél sem sikerült az elévágás, miután a Red Bull időben reagált. Az első biztonsági autós fázis alatt viszont Verstappennel ellentétben nem cserélt kereket, így élre állt, de az újraindítást követően Verstappen ismét megelőzte. A második biztonsági autós fázis alatt már kiállt kereket cserélni, ami után negyedik helyre került. Az újraindítás után az utolsóelőtti körben Gaslyt sikerült megelőznie, Albonnal viszont összeütköztek, ami miatt a Red Bull pilótája megpördült, ő maga pedig visszaesett Gasly mögé, akit a verseny végéig üldözött, de megelőzni nem tudott. Bár a dobogóra még ő állt harmadikként, az Albonnal való ütközése miatt öt másodperc büntetést kapott, ami után a hetedik helyen végzett. A tavalyi São Pauló-i Nagydíj időmérőjén a legjobb időt futotta a Q3-ban, de a DRS szabálytalansága miatt a rajtrács végéről indulhatott a sprinten, ahol feljött az ötödik helyre. Az elhasznált belső égésű motorok száma miatt azonban öt rajthely büntetést kapott, így a futamon tizedik rajthelyről indulhatott a futamon sikerült előretörnie, előbb a Ferrarikat megelőzve, majd az 5. körben a csapattárs Bottas engedte el, a 18. körben ellen próbálkozott a második helyért, ekkor még oda-vissza előzés lett belőle, a következő körben már sikerült előtte maradnia. A 48. körben utolérte Vestappen próbálta megelőzni, de ekkor a holland rivális még visszaverte, bár mindketten lesodródtak. A 59. körben már sikerült az előzés, meglett a futamgyőzelem, megindítva a hajrát a címvédésért.

Schumacher

Tavaly 18. helyen végzett.

Sainz

A 2015-ös Brazil Nagydíj Toro Rossóval nem sikerült túl hosszúra: előbb útban a rajtrácsra leállt az autója, sikerült betolni a boxutcába, ahonnan elrajtolt, de még az első körben újra le is állt. 2016-ban viszont 15. helyről indulva sikerült a pontszerzés hatodik helyezéssel. 2017-ben Renault-val kilencedik lett az időmérőn, Ricciardo hátrasorolásával egy hellyel előrébb indulhatott. Pontot szereznie azonban nem sikerült, 11. helyen végzett. 2018-ban a 12. helyen végzett. 2019-ben McLarennel a Q1- ben meghibásodott az autója, nem tudott mért kört menni, de engedték rajtolni, és jól jött ki belőle: negyediknek ért célba, de Hamilton büntetésével előlépett harmadik helyezetté, ezzel megszerezte első Forma–1-es dobogóját, habár csak utólag mehetett fel ünnepelni. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon Ferrarival az időmérőn ötödik, a sprinten harmadik lett. A futam rajtjánál koccant Norrisszal, aki emiatt defektet kapott, az első körben megelőzte a csapattárs Leclerc, a 3. körben Hamilton, végül hatodik lett.

Russell

A 2017-es Brazil Nagydíj első szabadedzésén a Force India tesztpilótájaként itt volt az első Forma–1-es hétvégéje.

A 2019-es futamon Williamsszel a 13. helyen ért be, Hülkenberg időbüntetése után 12. lett. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon 13. helyen végzett.

Bottas

2012-ben a Williams tesztpilótájaként vett részt a Brazil Nagydíj pénteki első szabadedzésen. 2013-ban Hamiltonnal ütközve kiesett. 2014-ben tizedik, 2015-ben ötödik lett. 2016-ban 11. helyen végzett. 2017-ben Mercedesszel élről indulva második lett. 2018-ban harmadik helyről rajtolva leggyorsabb körrel ötödik lett, miután az 59. körben Ricciardo megelőzte. 2019-ben ötödik lett az időmérőn, Leclerc hátrasorolása után a negyedik helyről indulhatott. Az 52. körben az olajnyomás problémái miatt kiesett, a kiállásával biztonsági autós fázist okozott. A leggyorsabb kört ezúttal is megfutotta, de mivel nem végzett az első tízben, nem járt érte a pont. A tavalyi São Pauló-i Nagydíjon második lett az időmérőn, majd megnyerte a sprintet. A futamon Verstappen lerajtolta, majd Pérez is megelőzte az első körben. Az 5. körben lelassított, hogy Hamilton megelőzhesse. A virtuális safety car alatti kerékcsere révén Pérez elé jött vissza, harmadik helyen zárta a futamot.

A bejegyzés trackback címe:

https://papirvb.blog.hu/api/trackback/id/tr5717976846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása