A sorszámozás láttán ne lepődjenek meg, a hiba nem az önök készülékében van. Különböző okok miatt három rész kimaradt, de úgy döntöttem, nyári olimpiák módjára úgy számozom tovább, hogy a kimaradtakat is beleszámolom.
Időközben a mezőny összetételében is voltak változások: a Williamsnél a lapátra tett Logan Sargeant helyén Monzában bemutatkozott Franco Colapinto; míg a Haasnál Kevin Magnussen összegyűjtötte a 12 büntetőpontot, ami egy futamról való eltiltást von maga után, így a Melbourne-ben a Ferrarinál már egyszer beugró Oliver Bearman helyettesítheti.
Azerbajdzsán fővárosában 2016 óta látogat el a mezőny (leszámítva 2020-at a Covid-helyzet miatt) Az első itteni futamot megnyerő Nico Rosberget leszámítva a bakui győztesek jelenleg is a mezőnyben vannak. Közülük egyedül Sergio Péreznek sikerült kétszer megnyernie a versenyt, három éve és tavaly is. Tavaly megnyerte a sprintet is (itt debütált az lebonyolítási rendszer, miszerint külön időmérőt rendeznek a sprinthez és a futamhoz, akkor még úgy, hogy a sprint programja a pénteki időmérő és vasárnapi futam közé ékelődött). A kettő között csapattársa, a címvédő Max Verstappen nyert, aki 2021-ben defektet kapott, míg tavaly másodikként állhatott dobogóra. Nyert még Azeri Nagydíjat Daniel Ricciardo, Lewis Hamilton és Valtteri Bottas is, utóbbi még a Mercedes színeiben (nyerhetett volna egy évvel korábban is, de akkor egy defekt szertefoszlatta esélyeit, és akkori csapattársa, Hamilton győzött, aki viszont 2021-ben egy furcsa hibával dobta el a győzelmet, nagy ziccert hagyva ki Verstappen kiesése után).
Charles Leclerc-nek viszont a győzelem még hiányzik, pedig 2021 óta folyamatosan övé volt a pole pozíciót (tavaly a sprinten is), beleértve a mostani időmérőt, de eddig csak dobogóra váltania sikerült tavaly. Most vajon meglesz a győzelem, azután, hogy két hete Monzában a hazai közönséget sikerült megörvendeztetnie? Ezért most valószínűleg nem Verstappennel kell megküzdenie, és nem is a szerencsétlen módon a Q1-ben kieső Lando Norrisszal, hanem Oscar Piastrival, a csapattárs Carlos Sainzzal és a tavalyi győztes Pérezzel, aki ezúttal a csapattársánál jobban kvalifikált.
Verstappen
A 2016-os Európa Nagydíjon kilencedik helyről indulva a nyolcadik helyen végzett. A 2017-es Azeri Nagydíjon ötödik helyről indult, a futamon az olajnyomás problémái miatt 12 kör után kiesett. 2018-ban ötödik helyről indult. Csapattársával, Ricciardóval kemény csatákat vívtak a negyedik helyért, többször össze is értek, míg a 40. körben kiütötték egymást. 2019-ben negyedik helyről indult. A rajt után Pérez megelőzte, a hatodik körben sikerült visszaelőznie, negyedik helyen futott be. 2021-ben a harmadik helyről rajtolt, a 7. körben Leclerc-t megelőzve feljött a második helyre, a kerékcserék után pedig az élre állt. A 46. körben defekt miatt balesetet szenvedett és kiesett, piros zászlós megszakítást okozva (emlékezetes jelenetté vált, amikor mérgében belerúgott az autóba). A megtett táv révén 18. helyre rangsorolták. Két körrel a kiesése előtt megfutotta a leggyorsabb kört, de így nem járt érte pont. Szerencse volt a szerencsétlenségben, hogy végül Hamilton is nullázott, ezzel a tabella élén nem történt változás. Tavalyelőtt harmadik rajthelyről indult, a 15. körben megelőzte a csapattárs Pérezt, majd Leclerc kiesése után élre állt, és megnyerte a futamot. Tavaly a a sprinten harmadik helyről rajtolt, az első körben Russell megelőzte, aminek során a két autó összeért, a falat is megérintette; a biztonsági autós szakasz után sikerült Russellt visszalőznie, így harmadik lett. A futamon második rajthelyről indult, a 3. kör végén Leclerc-t megelőzve átvette a vezetést. De Vries balesete után kiállt kereket cserélni, utána viszont beküldték a biztonsági autót, így az ezután cserélő Pérez és Leclerc mögé került. A biztonsági autós szakasz után sikerült újra megelőznie Leclerc-t, ezzel második helyezést ért el.
Ricciardo
A 2016-os Európa Nagydíjon Red Bull-lal a pénteki szabadedzésen a 15-ös kanyarban falnak csapta az autóját. Az időmérőn a második rajthelyet szerezte meg, de korai kerékcseréivel elszálltak a dobogós esélyei, a hetedik helyen zárta a futamot. A 2017-es Azeri Nagydíjon a tizedik helyről rajtolt. A futam elején törmelék került a fékébe, ezért a hatodik körben kiállt a boxba, hogy megtisztítsák. A 17. helyen tért vissza a pályára. Innen sikerült felzárkóznia, a piros zászló utáni repülőrajtos újraindítást ötödik helyről várhatta, majd a két Williamst sikerült egyszerre megelőznie. Vettel büntetése és Hamilton kényszerű boxkiállása után pedig élre került és győzött. 2018-ban a negyedik rajtkockából indult. Csapattársával, Verstappennel kemény csatákat vívtak a negyedik helyért, kétszer össze is értek. A 40. körben aztán mindketten kiestek az ütközésük után. 2019-ben Renault-val a Q2-ben kiesett, de Giovinazzi hátrasorolásával előrelépett tizedik rajthelyre. A futamon furcsa ütközés következtében esett ki: Danyiil Kvjattal együtt kisodródtak, és amikor vissza akart térni, nekitolatott Kvjat autójának. A boxutcába még vissza tudtak menni, így nem volt szükség biztonsági autó beküldésére. 2021-ben McLarennel a Q2-ben kiesett, az autóját összetörve ő okozta az időmérő harmadik piros zászlóját. A futamon kilencedik helyen végzett. Tavalyelőtt az időmérőn a Q2-ig jutott, a futamon nyolcadik lett.
Norris
2018-ban a Forma–2-ben indult a pályán. Hatodik lett a főfutamon, negyedik a sprinten.
A 2019-es Azeri Nagydíjon hetedik helyről rajtolva nyolcadik lett. 2021-ben hatodik lett az időmérőn, de a Q1-ben a piros zászló után nem tért vissza időben a boxutcába, emiatt három rajthellyel hátrébb sorolták. A futamon ötödik helyezést ért el. Tavalyelőtt az időmérőn a Q2-ig jutott, a futamon kilencedik helyen végzett. Tavaly a sprintszétlövésen az SQ3-ba jutott, de ott nem ment mért időt, mert már nem volt friss szett lágy gumija, így a sprinten tizedikként rajtolva a 10. körben kereket cserélt, ami után 17. helyen végzett. A futamon hetedik rajthelyről indulva megismételte a kilencedik helyezését.
Gasly
2016-ban a GP2-ben a főfutamon kiesett, a sprinten második helyezést ért el.
A 2018-as Azeri Nagydíjon Toro Rossóval 12. helyen végzett. 2019-ben a Red Bull színeiben kizárták az időmérőről, miután túllépte az üzemanyag-átfolyási limitet, így a boxutcából indult. A futamon feljött a hatodik helyre, de a 39. körben a féltengely hibája miatt kiállni kényszerült, virtuális safety car fázist okozva. 2021-ben AlphaTaurival negyedik rajthelyről indult, az első körben Pérez előzte meg, a biztonsági autós fázis után megelőzte Leclerc-t, a következő körben viszont őt előzte meg Vettel. Verstappen kiesésével és Hamilton hibájával nyert két helyet, a zárókörben pedig sikeresen kerekedett felül a Leclerc elleni párharcban, így harmadik helyezést ért el, ez volt a szezon során az egyetlen dobogója. Tavalyelőtt hatodik rajthelyről indult, a futamon a Ferrarik kiesése után a negyedik helyen állt, míg a 44. körben Hamilton meg nem előzte, így ötödik lett. Tavaly Alpine-nal a sprintszétlövésen az SQ1-ben kiesett, a sprinten 13. helyen zárt. Az időmérőn a Q1-ben falnak ütközve a második piros zászlót okozta, és ugyanúgy szerepelt, ahogy a sprintszétlövésen (Q1-es kiesés, 19. helyre kvalifikált, 17. rajthelyről indulhatott), a futamon a 14. helyen végzett.
Pérez
A 2016-os Európa Nagydíj időmérőjén Force Indiával a második helyet szerezte meg, de mivel a szombati szabadedzésen elszenvedett balesete után váltót cseréltek az autójában, öt hellyel hátrasorolták. A futamon azonban sikerült feljebb jönnie, Kimi Räikkönen megelőzése után dobogóra állhatott harmadik helyezettként. A 2017-es Azeri Nagydíjon a hatodik helyről rajtolt. A biztonsági autós fázis után összeütközött csapattársával, Oconnal, az autója sérülése miatt kiállni kényszerült. A törmelék miatt azonban piros zászlóval félbeszakították a futamot, ezalatt sikerült az autóját alkalmassá tenni az újraindulásra. A nem megfelelő helyen végzett javítások miatt viszont áthajtásos büntetést kapott, majd a kormánymű problémáival kiállt. 2018-ban nyolcadik helyről indulva ismét harmadik helyezést ért el, ami abban az évben egyetlen dobogó volt a három akkori topcsapat (Mercedes, Ferrari, Red Bull) versenyzőin kívül. 2019-ben már a Racing Point színeiben ötödik helyről indult, a rajtnál előrejött negyediknek, de a hatodik körben előbb Verstappen, majd Leclerc is megelőzte, így végül hatodik helyezést ért el. 2021-ben a Red Bull színeiben hetedik lett az időmérőn, Norris hátrasorolásával hatodik helyről indulhatott. Az első körben előrejött a negyedik helyre, a 8. körben megelőzte Leclerc-t. A kerékcserék után Hamilton elé került, majd csapattársa defektje után élről várhatta az újraindítást. Miután Hamilton elhibázta az első kanyart, elhárult a legnagyobb fenyegetés az első helyére, így megnyerte a futamot. Ezzel karrierje során a második, a Red Bull Racing színeiben pedig első győzelmét szerezte. Tavalyelőtt második helyről indult, a rajtnál élre állt, de kint maradt a virtuális biztonsági autó alatt, a kerékcseréje után Leclerc mögé tudott visszajönni, aki korábban kisebb időveszteséggel tudta le. A 15. körben megelőzte a csapattárs Verstappen, majd Leclerc kiesése után leggyorsabb kört futva második lett. Tavaly a sprinten második rajthelyről indult, a 8. kör elején megelőzte Leclerc-t, így nyert. A futamot harmadik rajthelyről indult, az 5. kör végén megelőzte Leclerc-t, Verstappen első kerékcseréje után élre állt, és a biztonsági autó alatti csere után élen is maradt, szintén megnyerte.
Alonso
A 2016-os Európa Nagydíjon McLarennel a 13. helyről indult, a futamot 42 kör után fel kellett adnia váltóhiba miatt. A 2017-es Azeri Nagydíjon az erőforráselemek cseréje miatt negyven (!) rajthely büntetést kapott, ami gyakorlatban azt jelentette, hogy három hellyel hátrébb, az utolsó előtti rajtkockából indult. Innen sikerült felzárkóznia a futam során, egy ideig Vettel és Hamilton ellen is küzdött, akiknek sikerült megelőzniük. A kilencedik helyen zárta a versenyt, amelyről ő maga azt mondta, akár „meg is nyerhette” volna. 2018-ban hetedik helyezést ért el.
2021-ben az Alpine színeiben kilencedik lett az időmérőn, Norris büntetésével egy hellyel előrébb indulhatott, a futamon hatodik lett. Tavalyelőtt tizedik rajtkockából indulva a hetedik helyen végzett. Tavaly Aston Martinnal a sprinten nyolcadik rajthelyről indult, a biztonsági autós szakasz után megelőzte Hamiltont, így hatodik lett. A futamon hatodik rajthelyről indult, a biztonsági autós szakasz után Sainzot megelőzve negyedik helyezést ért el, ezzel az év eleji dobogós sorozata megtört, de hozta az újabb 15 pontos hétvégét.
Leclerc
2017-ben a Forma–2-ben négy nappal apja halála után a főfutamot megnyerte, a sprinten második lett.
A 2018-as Azeri Nagydíjon Sauberrel hatodik helyezést ért el. 2019-ben Ferrarival bejutott a Q3-ba, de még a Q2-ben összetörte az autót, így ott nem tudott mért időt menni. Mások büntetései miatt mégis nyolcadik rajthelyről indulhatott. A rajtnál veszített két helyet, de néhány kör alatt sikerült az ötödik helyre feljönnie, a többiek kerékcseréi után élen is állt egy ideig, de a gumijai elhasználódása után a Mercedesek és Vettel is megelőzték. A 34. körben megejtett kerékcsere után hatodik helyre jött vissza, majd egy körrel később megelőzte Gaslyt. Végül ötödik helyezést ért el, megszerezve a leggyorsabb körét járó pontot is. 2021-ben megszerezte a pole pozíciót (és ezúttal nem járt úgy, mint előtte Monacóban). A 2. körben Hamilton, a 7. körben Verstappen, a 8. körben Pérez előzte meg. A biztonsági autó utáni újraindításkor Gasly és Vettel is megelőzte. Verstappen kiesése és Hamilton visszaesése után visszanyert két elvesztett helyet, a zárókörben oda-vissza előzgették egymást Gaslyval, de végül alulmaradt, negyedik helyezést ért el. Tavalyelőtt ismét élről indult, Pérez a rajtnál megelőzte, de a virtuális biztonsági autó alatti kerékcserével sikerült annyi időt megspórolnia, hogy Pérez cseréje után élre kerüljön. A 21. körben azonban a motorja elfüstölése miatt kiállt. Tavaly a sprinten és a futamon is élről indulhatott, a SQ3 végén még a falnak ütközés is belefért. A sprinten a 8. kör elejéig vezetett, amikor Pérez megelőzte, így második helyezést ért el. A futamon a 3. kör végéig állt élen, ekkor Verstappen előzte meg, majd két körrel később Pérez. A biztonsági autó alatt cserélve a korábban cserélő Verstappen elé jött vissza a második helyre, de az újraindítást követően Verstappen ismét megelőzte, ezzel a dobogó harmadik fokára állhatott.
Stroll
2017-ben Williamsszel a nyolcadik helyről indult. A piros zászló utáni repülőrajtot a negyedik helyről várhatta. Ricciardo megelőzte, de a csapattárs Felipe Massa kiesése, Vettel büntetése és Hamilton kényszerű boxkiállása után második helyre jött fel. Egészen az utolsó kanyarig tartotta a helyét, majd a célvonal előtt Bottas megelőzte. Így harmadik lett, ami azt jelentette, hogy ő lett a Forma–1 történetének második legfiatalabb dobogósa, egyúttal a legfiatalabb dobogós bemutatkozó évben. 2018-ban nyolcadik lett. 2019-ben a Racing Point színeiben kiesett a Q1-ben, de a büntetések miatt a 13. rajtkockából indulhatott, a futamon kilencedik helyen végzett. 2021-ben Aston Martinnal a Q1-ben a 15-ös kanyarban falnak csapta az autóját, a jobb első kereke kitörött, az időmérőt piros zászlóval meg kellett szakítani. Mért köre így nem lett, de engedték rajthoz állni (mivel Antonio Giovinazzi is hasonló helyzetben volt, az utolsóelőtti helyről indulhatott, miután hamarabb hagyta el a boxutcát). A 30. körben defekt miatt balesetet szenvedett és kiesett, biztonsági autós fázist okozva. Tavalyelőtt a Q1-ben összetörte az autóját, amivel piros zászlós megszakítást okozott. A futamon vibráció miatt 46 kör után kiállt, a megtett táv miatt 16. helyezettnek jegyezték. Tavaly a sprinten kilencedik rajthelyről indulva nyolcadik helyen végzett, a 12. körben megelőzve Albont. Az időmérőn a Q3-ban ezredre azonos időt ment Piastrival, mivel hamarabb futott meg, így a kilencedik helyről rajtolhatott. A futamon a hatodik helyen állt, amikor 20. körben hibázott, emiatt Hamilton megelőzte, ezzel hetedik lett.
Tsunoda
2021-ben AlphaTaurival az időmérőn nyolcadik lett, a Q3 végén odacsapta az autóját, ezzel az időmérőnek piros zászló vetett véget. Norris büntetésével egy hellyel előrébb indulhatott, a futamon hetedik helyezést ért el. Tavalyelőtt nyolcadik rajtkockából indult, a hatodik helyen állt, amikor problémái akadtak a DRS-sel, a 39. körben piros-narancs zászlós kiintés miatt kiállt javításra, ami miatt kikerült a pontszerzők közül, 13. helyen végzett. Tavaly kiesett az SQ1-ben, a sprinten az első kör vége felé falnak csapta az autót, ami miatt a jobb hátsó kerékéről levált a gumiabroncs. Próbálta folytatni a versenyt, de a sérült autóra nem lehetett biztonságosan felhelyezni az új gumit, így feladta. A törmelék miatt előbb virtuális, majd valódi biztonsági autót kellett elrendelni. Az időmérőn a Q1-ben kiesett, de a futamon tizedik helyezéssel szerzett pontot.
Albon
A Forma–2-ben a 2017-es hétvégét egy kerékpározás közben szerzett sérülés miatt kihagyni kényszerült. 2018-ban viszont élről indulva megnyerte a főfutamot, a sprinten 13. helyen végzett.
A 2019-es Azeri Nagydíjon Toro Rossóval a 11. helyen végzett. Tavalyelőtt a Williams színeiben 12. lett. Tavaly a sprinten hetedik helyről rajtolhatott, de kilencedik helyezéssel lecsúszott a pontszerzésről, miután a 12. körben Stroll megelőzte. Az időmérőn Q2-ig jutott, a futamon megismételte a 12. helyezését.
Zhōu
A Forma–2-ben 2019-ben nem szerzett pontot: a főfutamon kiesett, a sprinten tizedik lett. Tavalyelőtt az első sprinten a dobogó harmadik fokára állhatott, a második sprinten kiesett, a főfutamon 13. helyen végzett.
A tavalyelőtti Azeri Nagydíjon Alfa Romeóval hidraulikai problémák miatt kiesett. Tavaly az SQ1-ben kiesett, bár két hellyel előrébb indulhatott. A sprinten 12. helyen végzett. Az időmérőn is kiesett a Q1-ben, a futamon egy hellyel előrébb indulhatott, de a 39. körben túlmelegedés miatt ki kellett állnia.
Hülkenberg
Force Indiával a 2016-os Európa Nagydíjon a 12. helyről indulva kilencedik helyen végzett. A 2017-es Azeri Nagydíjon Renault-val 14. lett az időmérőn (eggyel előrébb indulhatott), a futamon feljött a hatodik helyig, de lekoccolta a falat, ami miatt megsérült a jobb első kereke és fel kellett adnia a versenyt. 2018-ban kilencedik lett az időmérőn, de váltócsere miatt öt hellyel hátrasorolták. A futamon falnak ütközve kiesett. 2019-ben a 14. helyen végzett.
Tavaly a Haas versenyzőjeként az SQ2-ig jutott, a sprinten 15. lett. Az időmérőn a Q1-ben kiesett, a felfüggesztés parc fermé alatti módosítása miatt a futamon boxutcából rajtolhatott, 17. helyen zárt.
Ocon
2017-ben Force Indiával a hatodik helyről indult. A biztonsági autós fázis után ütközött csapattársával, Pérezzel, ami miatt defektet kapott. A pályát borító törmelék miatt félbeszakították a futamot, ezalatt kereket cseréltek neki, így folytathatta a versenyt, amit a hatodik helyen zárt. 2018-ban az első körben ütközött Kimi Räikkönennel, az autója sérülése miatt kiállt. 2021-ben az Alpine turbófeltöltőjének hibája miatt kiesett. Tavalyelőtt az időmérőn a Q2-ig jutott, a futamon tizedik lett. Tavaly az SQ2-ig jutott, de a parc fermé alatt módosítottak a felfüggesztésének a beállításán, emiatt a sprinten boxutcából rajtolt, 18. lett. Az időmérőn Q2-ig jutott, de a futamon szintén boxutcából kellett rajtolnia, a 15. helyen végzett.
Colapinto
Először versenyezhet Bakuban.
Hamilton
A 2016-os Európa Nagydíjon nem túl jól alakult az itteni hétvégéje. Miután a Q3-ban a 11-es kanyarban odacsapta az autóját és eltört a felfüggesztése, nem tudta folytatni az időmérőt, így tizedik helyről kellett rajtolnia. A futamon előrébb jött, de problémái támadtak a hibrid rendszerrel, a csapat pedig nem adhatott neki rádión segítséget. Így mire sikerült megoldania, túl sok időt veszített, ötödik helyen végzett. A 2017-es Azeri Nagydíjon élről indult, a rajt után is megtartotta a pozícióját. A biztonsági autós fázis során ütközött Sebastian Vettellel, először egy fékezését követően (ami Vettel szerint „fékteszt” volt), majd Vettel próbált törleszteni. Mindketten tudták folytatni a versenyt, de az autóján meglazult a nyaktámasz, a versenyigazgatóság biztonsági okokból boxkiállásra utasította. Vettel mögé jött vissza a nyolcadik helyre. Magnussent, Ocont és Alonsót sikerült megelőznie, de a riválisát nem (felvetette a csapatnak, hogy Bottas segíthetne neki, de nem támogatták az ötletét), így ötödik helyen zárt. 2018-ban a második helyről rajtolva Vettel hibája és Bottas defektje után megnyerte a futamot. Ez volt az első győzelme a szezon során, és élre állt a tabellán. 2019-ben második rajthelyről indulva a futamon is második lett csapattársa mögött. 2021-ben a második helyről rajtolt, a 2. körben élre állt, de a kerékcsere után a két Red Bull mögé tudott visszajönni. Verstappen kiesése után a második helyről várhatta az újraindítást, de már a rajtrácson gyanúsan füstölt az autója, furcsa módon csúszott ki a kezéből nemcsak a dobogó, hanem a pontszerzés is: az első kanyart nem sikerült bevennie, mint később kiderült, véletlenül megnyomott egy gombot, ami miatt nem megfelelő lett a fékbeállítás. Ezzel a mezőny végére került, a 16. helyen futott be, Nicholas Latifi időbüntetése után a 15. helyen zárt. Tavalyelőtt hetedik rajthelyről indult. A virtuális biztonsági autó alatt kiállt kerékcserére, de várni kellett az előtte álló csapattársára, így visszaesett, de sikerült visszazárkóznia, a 44. körben Gasly megelőzésével a negyedik helyre jött fel. Tavaly a sprinten hatodik rajthelyről indult. A biztonsági autós szakasz végén ötödik helyen állt, de az újraindítást követően Sainz és Alonso is megelőzte, így hetedik helyen végzett. A futamon hatodik helyről indult, az első kerékcseréjét korán letudta, de miután a többiek a biztonsági autó alatt cseréltek, veszített rajta. A 15. körben megelőzte a csapattárs Russellt, a 20. körben a hibázó Strollt, így hatodik lett.
Bearman
Tavaly a Forma–2-ben megnyerte a sprintet és élről indulva a futamot is.
Idén a Forma–1-es nagydíjon a büntetőpontok miatt eltiltott Magnussen helyett ugorhat be a Haasnál.
Sainz
A 2016-os Európa Nagydíjon Toro Rossóval a 13. helyen végzett az időmérőn, de váltócsere miatt öt hellyel hátrasorolták. A futamot 31 kör után kényszerült feladni a felfüggesztés hibája miatt. A 2017-es Azeri Nagydíjon 12. lett az időmérőn, a kanadai ütközés miatt három hely büntetést kapott. Az első körben megpördült, amikor próbálta elkerülni az ütközést csapattársával, Danyiil Kvjattal. A versenyt végül nyolcadik helyen sikerült zárnia. 2018-ban Renault-val tizedik lett az időmérőn, Hülkenberg hátrasorolásával egy hellyel előrébb indult. Az első biztonsági autós fázis után negyedik helyen állt. A Red Bullok megelőzték, de később a kiesésük után sikerült ötödik helyen befutnia, ami a legjobb helyezése volt a szezon során. 2019-ben McLarennel kiesett a Q2-ben, de a büntetések miatt kilencedik helyről rajtolhatott, a futamon hetedik lett. 2021-ben Ferrarival a Q3-ban elfékezte magát Tsunoda balesete után, így ő is hozzájárult a piros zászlóhoz. Az ötödik rajtkockából indult, a rajtnál Pérez megelőzte.A 11. körben elfékezte magát, ami miatt visszaesett a hatodikról a 15. helyre, innen a nyolcadik helyig sikerült visszajönnie a futam végére. Tavalyelőtt negyedik rajthelyről indult, de a 9. körben hidraulikai problémákkal kiállt, virtuális biztonsági autós fázist okozva. Tavaly a sprinten ötödik helyről indult, a biztonsági autós szakasz végén hatodik helyen állt, de az újraindítást követően visszavette az ötödik helyet Hamiltontól. A futamon negyedik helyről rajtolva szintén ötödik helyezést ért el, miután a biztonsági autós szakasz után Alonso megelőzte.
Russell
2018-ban a Forma–2-ben 12. lett a főfutamon, a sprintet megnyerte.
A 2019-es Azeri Nagydíjon Williamsszel 15. helyen végzett. 2021-ben váltóhibával kiesett, a megtett táv révén 17. helyezettnek rangsorolták. Tavalyelőtt Mercedesszel ötödik rajthelyről indult, a Ferrarik kiesése után a dobogó harmadik fokára állhatott. Tavaly a sprinten negyedik helyről rajtolt, az első körben megelőzte Verstappent, bár a két autó ennek során összeért. A biztonsági autós szakasz után Verstappen visszalőzte, így negyedik helyezést ért el. Az időmérőn a Q2-ig jutott, a futamon leggyorsabb körrel nyolcadik lett.
Bottas
A 2016-os Európa Nagydíjon az időmérőn, ahol a Williams csapat saját mérése szerint nem hivatalos sebességi rekordot állított fel (378 km/h), a nyolcadik rajthelyet szerezte meg, a futamon hatodik lett. A 2017-es Azeri Nagydíjon Mercedesszel a második helyről indult, a rajt után ütközött Kimi Räikkönennel, ami miatt defektet kapott. A kerékcsere után körhátrányba került, de innen sikerült visszahoznia a versenyt. A többiek ütközései és problémái után feljött a harmadik helyig Stroll mögé, akit az utolsó pillanatban meg is előzött, így második helyezést ért el. 2018-ban a harmadik helyről indult. A futamon leggyorsabb kört futott, a második biztonsági autós fázis után élen állt, de defekt miatt három körrel a vége előtt kiesett, 14. helyezettnek jegyezték. 2019-ben sikerült kárpótolnia magát: élről indulva megnyerte a futamot, maga mögött tartva csapattársát, Hamiltont. 2021-ben tizedik rajthelyről indulva a 12. helyen végzett. Tavalyelőtt Alfa Romeóval 11. helyen végzett. Tavaly SQ1-es kiesés után a sprinten 17. lett, az időmérőn Q2-ig jutott, a futamon 18. helyen végzett.
Piastri
2021-ben a Forma–2-ben az első sprinten kiesett, a másodikon nyolcadik lett, a főfutamon második helyezést ért el.
A tavalyi Forma–1-es nagydíjon SQ2-ig jutott, a sprinten tizedik lett; az időmérőn bejutott a Q3-ba, ahol Stroll-lal ezredre azonos időt futottak, de később teljesítette, így tizedik helyről rajtolhatott, a futamon 11. helyen végzett.