A versenyzőkkel ellentétben a csapatok esetében vannak emlékek a Holland Nagydíjakról, legalábbis a régebbi istállóknál, illetve egyes jogelődöknél.
Zandvoort először az 1952-es világbajnokság versenynaptárába került be, utána néhány kimaradást leszámítva 1985-ig látogatott el ide a mezőny (mondhatjuk, hogy a Hungaroring szorította ki). Az első világbajnokságba számító Holland Nagydíjat a Ferrari nyerte, összesen pedig hétszer nyerték meg a versenyt. A versenyzők közt Jim Clark a legsikeresebb a pályán négy győzelmével, mindet az egykori Team Lotus színeiben szerezte. A McLaren három Holland Nagydíjat nyert, köztük a legutóbbit, amely Niki Lauda utolsó futamgyőzelmét hozta. Egy-egy alkalommal nyerte meg a versenyt a Mercedes és a Williams.
Persze ez a régmúlt, hétvégén kiderül, kinek fekszik a pálya jelenleg.
Mercedes
A régi csapat 1955-ben kettős győzelmet aratott: Juan Manuel Fangio élről indulva nyert Stirling Moss előtt, küzdelmes versenyt vívva az őket üldöző maseratis Luigi Mussóval. A csapat harmadik pilótája, Karl Kling kipördült. Ez volt az első Forma–1-es nagydíj a Le Mans-i katasztrófa után, amelyben éppen a Mercedes is érintett volt. A jól sikerült futam sokat jelentett a sportág számára ilyen körülmények között (bár maga a Mercedes így is kivonult év végén).
Red Bull
Sem a csapat, sem a jogelődei (Jaguar, Stewart) nem szerepeltek eddig Holland Nagydíjon.
McLaren
Már első szezonjukban, 1966-ban is neveztek a Holland Nagydíjra, de Bruce McLarennek motorprobléma miatt nem sikerült elrajtolnia. A következő évben baleset miatt ért véget hamar a futama. Első zandvoorti pontjaikat 1969-ben Denny Hulme szerezte negyedik helyével, dobogóra pedig 1974-ig kellett várniuk, amikor Emerson Fittipaldi harmadik lett. 1976-ban a világbajnoki címre pályázó James Hunt (aki az előző évben még a Hesketh színeiben itt szerezte első futamgyőzelmét) nyerte a futamot. 1980-ban az újoncévét töltő Alain Prost lett hatodik, 1982-ben Niki Lauda negyedik. 1983-ban John Watson állhatott dobogóra harmadikként. Az eddigi utolsó két Holland Nagydíjon pedig a TAG-Porsche motorokkal sikerült kettős győzelmet aratniuk: 1984-ben Prost nyert Lauda előtt, akivel háziversenyt vívtak a világbajnoki címért; 1985-ben fordított sorrendben értek célba, ez volt Lauda 25. és egyben utolsó nagydíjgyőzelme.
Aston Martin
Az 1959-es Holland Nagydíj volt a régi csapat bemutatkozó versenye, de Roy Salvadori és Carroll Shelby is kiállni kényszerült motorhiba miatt. A következő évben Salvadori el sem rajtolt.
A jelenlegi csapat elődei (Jordan, MF1, Spyker, Force India, Racing Point) nem szerepeltek Holland Nagydíjon.
Alpine
A csapat közvetett jogelődje, a Toleman vett részt Holland Nagydíjakon 1981-től 1985-ig. 1981-ben még egyik versenyzőnek (Brian Henton, Derek Warwick) sem sikerült kvalifikálnia magát . 1982-ben Warwick már el tudott rajtolni, és a csapat első leggyorsabb körét futotta (ami akkoriban eleve nem ért pontot), bár olajszivárgás miatt nem sikerült célba érnie. Csapattársa, Teo Fabi nem kvalifikálta magát. 1983-ban Warwick negyedik hellyel a csapat történetének első pontjait szerezte. 1984-ben egy pilótával, Ayrton Sennával indultak, motorhiba miatt kiállt. Az utolsó Holland Nagydíjon 1985-ben Fabi és Piercarlo Ghinzani is kiesett.
Ferrari
Az első világbajnokságba számító Holland Nagydíjon 1952-ben kettős győzelmet aratott a Scuderia: Alberto Ascari mesterhármassal nyert (a leggyorsabb köre ekkor is pluszpontot ért) Nino Farina előtt; Piero Taruffi negyedik lett. A következő évben megismételték ezeket a helyezéseket: Ascari ismét élről indulva győzött Farina előtt, a negyedik ezúttal Mike Hawthorn lett. 1955-ben viszont nem sikerült a dobogó, pontokat a Lancia kivonulása után a csapathoz érkező Eugenio Castellotti szerzett ötödik helyével.
Ezután volt még néhány pontszerzésük, de 1961-ig kellett várni az újabb zandvoorti győzelemre, ami megint csak duplára sikerült: a csapat két bajnokaspiránsa közül Wolfgang von Trips kerekedett felül Phil Hill-lel szemben, míg a harmadik pilóta, Richie Ginther ötödik lett. 1962-ben a szezonnyitón Hill a dobogó harmadik fokára állhatott, mögötte Giancarlo Baghetti végzett, aki előző évi franciaországi debütálásán elért privát ferraris győzelme után immár gyári pilótaként folytathatta. 1963-ban John Surtees lett harmadik, majd a következő évben második helyezést ért el. 1967-ben elfoglalták az akkori pontszerző zóna második felét: Chris Amon negyedik, Mike Parkes ötödik, Ludovico Scarfiotti hatodik lett. 1968-ban Jacky Ickx lett negyedik, míg Amon élről indulva hatodik. 1969-ben Amon harmadikként dobogóra állhatott. 1970-ben Ickx lett harmadik Clay Regazzoni előtt, majd 1971-ben Ickx mesterhármassal nyert, Regazzoni lett a harmadik. Az 1973-as futamot Enzo Ferrari utasítására kihagyták. 1974-ben sikerült a kettős győzelem: Lauda nyert Regazzoni előtt. 1975-ben kettős dobogó sikerült: Lauda lett a második (pole pozícióval és leggyorsabb körrel), megint csak Regazzoni előtt. 1977-ben Lauda itt szerezte utolsó ferraris győzelmét, két futammal később el is hagyta a csapatot.
1979-ben Jody Scheckter lett második. 1982-ben Didier Pironi nyert (akkor még nem lehetett sejteni, hogy ez lesz az utolsó futamgyőzelmet. Ezen a futamon indult először a csapat színeiben Patrick Tambay, így Gilles Villeneuve halála után először szerepeltek újra két pilótával (Tambay az akkor még nem pontszerző nyolcadik helyen végzett). 1983-ban ismét győztek, méghozzá kettős sikert elérve: René Arnoux nyerte leggyorsabb körrel nyerte a futamot Tambay előtt , a két fő rivális (Prost és Nelson Piquet) ütközését kihasználva tovább kapaszkodva a világbajnoki versenyfutásban. 1984-ben nem szereztek pontot, 1985-ben a legutóbbi Holland Nagydíjon pedig Michele Alboreto negyedik helyezést ért el.
AlphaTauri
1985-ben a közvetett jogelőd Minardi színeiben Pierluigi Martini a futam elején baleset miatt kiesett.
Alfa Romeo
1979-ben még kihagyták a Holland Nagydíjat. 1980-tól 1985-ig már ott voltak, de pontot szerezniük csak 1983-ban sikerült Mauro Baldi ötödik helyével.
Haas
A csapat fennállása alatt eddig nem volt Holland Nagydíj.
Williams
1977-ben Patrick Nève March kasztnival nem kvalifikálta magát. 1978-ban már saját konstrukcióval Alan Jones kiesett, 1979-ben viszont sikerült nyernie, ami sorozatban neki a harmadik, a csapatnak a negyedik győzelme volt. 1981-ben a dobogó harmadik fokára állhatott, Carlos Reutemann viszont kiesett. 1982-ben Keke Rosberg lett harmadik. A következő két Holland Nagydíjon nem szerzett pontot a csapat, a legutóbbin 1985-ben Nigel Mansell hatodik lett.