Papír-vb

Papír-vb

Múltidéző VIII/1.

Bahreini Nagydíj, Szahír

2022. március 18. - F1 Hierro

Hétvégén kezdetét veszi a 2022. évi Forma-1-es világbajnokság. Címvédőként ezúttal Max Verstappen vághat neki a szezonnak, míg Lewis Hamiltont a visszavágás és a rekorddöntés motiválhatja, a többiek pedig abban bízhatnak, hogy jól jönnek ki az új szabályok miatti változásokból. 

Amikor már úgy tűnt, összeállt az idei mezőny, történt néhány újabb változás. A háborús helyzet miatt a Haas szakított az orosz szponzor Uralkalival, ami kihúzta a talajt Nyikita Mazepin alól is. Az ő helyére a csapat korábbi versenyzője, Kevin Magnussen térhetett vissza. Daniel Ricciardo indulása egy ideig veszélyben forgott betegség miatt, de ő végül rajthoz állhat, ellentétben a pozitív Covid-tesztet produkáló Sebastian Vettellel, akit Nico Hülkenberg helyettesít az Aston Martinnál - 2020-ban már volt alkalma hasonló beugrásokra a csapat jogelődjénél, a Racing Pointnál.

A szezonnyitó, akárcsak egy éve, a Bahreini Nagydíj. A versenyt 2004 óta rendezik (leszámítva a 2011-es évet a politikai helyzet miatt), sőt 2020-ban kivételesen kétszer is vendégül látták a mezőnyt Szahírban, a második futamot a pálya külső vonalvezetésén rendezték Szahíri Nagydíj néven.

A most rajthoz álló mezőnyből korábban hárman debütáltak Bahreinben: 2010-ben Hülkenberg, tavaly pedig Tsunoda Yūki (pontszerzéssel) és Mick Schumacher. Idén az első kínai pilóta, Zhōu Guànyǔ csatlakozhat hozzájuk.

A Bahreini Nagydíjak legeredményesebb versenyzője Hamilton öt győzelemmel, őt másik két világbajnok követi: a most hétvégét kihagyó Vettel négyszer, Fernando Alonso háromszor nyerte meg a versenyt. Max Verstappennek viszont még nem sikerült Bahreinben győznie, a tavalyi versenyen szoros küzdelemben második lett. Csapattársa, Sergio Pérez még a Racing Point pilótájaként azon a bizonyos Szahíri Nagydíjon szerezte első győzelmét. Az a verseny sokáig George Russellnek állt (a Covid miatt hiányzó Hamiltont helyettesítette), akit előbb a Mercedes elképesztő boxutcai hibája, majd egy defekt fosztott meg a győzelem lehetőségétől. Idén immár Hamilton állandó csapattársaként bizonyíthat.

Új szezonra fel, legalább olyan izgalmas legyen, mint a tavalyi!

Verstappen

Az újdonsült címvédőnek a 2015-ös Bahreini Nagydíjat a Toro Rosso elektronikai hibája miatt fel kellett adnia. 2016-ban hatodik helyezést ért el. 2017-ben már Red Bull-lal hatodik helyről indult, a rajt után előreugrott a negyedik helyre, de fékhiba miatt a gumifalban ért véget a versenye. A 2018-as hétvégéje sem valami jól alakult: a Q2-ben nem tudott mért kört futni, így 15. helyről indult. A második körben a hátrasorolással induló Hamiltonnal viaskodva defektet kapott, majd három kör után erőátviteli problémákkal kiesett. 2019-ben ötödik helyről rajtolva negyedik lett. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon harmadik rajthelyről indulva leggyorsabb körrel második helyezést ért el. A Szahíri Nagydíjon harmadik helyről indult, a rajt után próbálta elkerülni Leclerc és Pérez indicensét, de kisodródott, palánknak csapódott és kitört a futóműve. A tavalyi Bahreini Nagydíjon élről indult, de mindkét kerékcseréje után Hamilton mögé tudott visszajönni. A 40. körben végrehajtott második kerékcsere után folyamatosan faragta le a hátrányát, az 52. körben sikerült is neki az előzés, de mivel elhagyta a pályát a 4-es kanyarban és úgy szerzett előnyt, visszadta a pozíciót. Az utolsó körben ismét közel került Hamiltonhoz, de megelőzni nem tudta, második lett.

Ricciardo

A 2012-es Bahreini Nagydíjon Toro Rossóval 15. helyen végzett csapattársa, Jean-Éric Vergne mögött; 2013-ban egy helyet rontva 16. lett. 2014-ben a Red Bull színeiben negyedik helyezést ért el, ami eddigi legjobb eredménye a pályán. 2015-ben hatodik helyen végzett. 2016-ban újra negyedik, 2017-ben negyedik helyről indulva ötödik lett, miután a biztonsági autós fázist követően Kimi Räikkönen megelőzte. 2018-ban ötödik lett az időmérőn, a futamon egy hellyel előrébb indulhatott, de a második körben elektronikai hiba miatt ki kellett állnia. 2019-ben Renault-val lemaradt a Q2-ről, de Romain Grosjean büntetése után tizedik helyről rajtolhatott. A futamon a hatodik helyért csatázott a csapattárs Hülkenberggel, egyszer még össze is értek, nem sokkal a vége előtt azonban az erőforrás problémái miatt kiesett (akárcsak Hülkenberg), a megtett táv révén 18. helyre rangsorolták. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon hatodik helyről rajtolva hetedik, a Szahíri Nagydíjon hetedik helyről indulva ötödik helyezést ért el. A tavalyi Bahreini Nagydíjon első mclarenes versenyén hatodik rajthelyről indulva hetedik lett.

Norris

2018-ban a Forma–2-es szezonnyitó főfutamát mesterhármassal megnyerte, a sprinten negyedik lett.

A 2019-es Bahreini Nagydíjon bejutott a Q3-ba, Grosjean hátrasorolása után kilencedik rajthelyről indulva hatodik helyezést ért el, első Forma–1-es pontjait szerezte. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon kilencedik rajthelyről indulva negyedik helyezést ért el. Pérez kiesése után épphogy sikerült elkerülnie, hogy elüsse a pályán tűzoltókészülékkel átszaladó pályamunkást. A Szahíri Nagydíjon időmérőjén 15. lett, de az elhasznált erőforráselemek miatt utolsóelőtti helyre sorolták vissza. A futamon tizedik helyezést ért el. A tavalyi Bahreini Nagydíjon hetedik rajtkockából indulva negyedik helyen futott be.

Latifi

2017-től 2019-ig a Forma–2-ben versenyzett a pályán. A legjobban a 2019-es szezonnyitó sikerült neki: megnyerte a főfutamot, a sprinten pedig harmadikként állhatott dobogóra. Ezen kívül a 2017-es sprintről van egy negyedik helye.

A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon 14. helyen végzett, a Szahíri Nagydíjon olajszivárgás miatt az 55. körben kiállni kényszerült, előbb virtuális, majd valódi biztonsági autós fázist okozva. A tavalyi Bahreini Nagydíjon a turbófeltöltő hibája miatt 51 kör után kiállt, a megtett táv révén 18. helyezettnek jegyezték.

Gasly

2015-ben két GP2-es hétvégén indult a pályán. A szezonnyitón nem szerzett pontot, az utolsó előtti hétvégén hatodik lett a főfutamon és hetedik a sprinten.

A 2018-as Bahreini Nagydíjon Toro Rossóval Forma–1-es pályafutása első pontjait szerezte és legjobb azévi eredményét produkálta: hatodik lett az időmérőn, egy hellyel előrébb indulva negyedik helyezést ért el a futamon. 2019-ben a Red Bull színeiben nem sikerült a Q3-ba jutnia, de a futamon nyolcadik helyen végzett. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon az AlphaTauri színeiben nyolcadik helyről rajtolva hatodik helyezést ért el, a Szahíri Nagydíjon kilencedik rajthelyről indulva a 11. helyen végzett. A tavalyi Bahreini Nagydíjon ötödik rajthelyről indult, a biztonsági autós fázis után koccant Ricciardóval, elveszítve az első szárnyát, ami miatt visszaesett a mezőny végére, majd 52 kör után váltóhiba miatt kiállt, ami után 17. helyezettnek jegyezték.

Pérez

A GP2 Asiában két idényben három versenyhétvégén indult a pályán, legjobb eredménye a 2008–2009-es első itteni hétvége sprintfutamának megnyerése. A főfutamon akkor nyolcadik, a következő szezonban a főfutamon hetedik lett.

2012-ben Sauberrel 11., 2013-ban McLaren–Mercedesszel hatodik helyen végzett. 2014-ben Force Indiával harmadik helyezést ért el, ami új csapata színeiben első dobogója volt. 2015-ben nyolcadik, 2016-ban 16. helyen végzett. 2017-ben hetedik lett. 2018-ban 12. helyen futott be, de a felvezető körös előzése miatt 30 másodperc büntetést kapott, így végül 16 lett. 2019-ben a Racing Point színeiben tizedik lett. Tavalyelőtt a Bahreini Nagydíjon ötödik helyről indult, a biztonsági autós fázis után harmadik helyen állt. Három körrel a vége előtt azonban elfüstölt az erőforrása (az oltás miatt biztonsági autó mögött ért véget a futam), kiesettként 18. helyezettnek jegyezték. A Szahíri Nagydíjon ötödik helyről indulhatott, a rajt után Leclerc-rel ütközve megpördült és visszaesett a 18. helyre, innen sikerült felzárkóznia, az 57. körben a csapattárs Strollt, majd Ocont megelőzve már a harmadik helyre jött fel. A második virtuális safety car alatt a Mercedes kerékcserés baklövését kihasználva élre állt, megszerezte önmaga és csapata első futamgyőzelmét. A tavalyi Bahreini Nagydíjon volt az első versenye a Red Bull színeiben. Az időmérőn 11. lett, de a felvezető körben elektronikai hibája volt, ami miatt a boxutcából rajtolt, innen sikerült ötödik helyezést elérnie.

Alonso

A Renault színeiben hatodik lett az első Bahreini Nagydíjon, aztán 2005-ben és 2006-ban két győzelem következett, előbbi alkalommal élről indulva. 2007-ben a McLaren–Mercedesszel ötödik helyre futotta, miután Nick Heidfeld BMW-vel megelőzte. Újra a Renault-val 2008-ban még nem pontszerző tizedik, 2009-ben nyolcadik lett. 2010-ben itt futotta első ferraris versenyét, és rögtön meg is nyerte, harmadik diadalával a bahreini versenyek akkori legeredményesebb pilótája lett. 2012-ben hetedik, 2013-ban nyolcadik, 2014-ben kilencedik, 2015-ben McLaren–Hondával 11. helyen végzett. A 2016-os hétvégét a melbourne-i balesete után kihagyta. 2017-ben az erőforrás hibája miatt 54 kör után kiesett, a megtett táv miatt 14. helyezettnek jegyezték. 2018-ban a Renault-motoros McLarennel hetedik lett. A tavalyi Bahreini Nagydíjon két év kihagyás után tért vissza a mezőnybe az Alpine színeiben, a kilencedik rajthelyet szerezte meg, a futamon fékhiba miatt 32 kör után kiesett.

Leclerc

2017-ben a Forma–2-es szezonnyitón harmadik lett a főfutamon, a sprintet megnyerte.

A 2018-as Bahrein Nagydíjon Sauberrel utolsóelőtti helyről rajtolva 12. lett. 2019-ben Ferrarival a Forma–1-es pályafutása során először megszerezte a pole pozíciót, a második legfiatalabb pole pozíciósként. A rajtnál előbb a csapattárs Vettel előzte meg, majd Bottas is, de utóbbitól sikerült a következő körben visszavenni a második helyet. A hatodik körben csapattársát megelőzve átvette a vezetést, és sokáig úgy tűnt, meglehet az első győzelme. Később azonban motorgondjai támadtak, emiatt a 48. körben előbb Hamilton előzte meg, majd 54. körben Bottas is. Így végül harmadikként az első dobogóját szerezte meg, valamint első leggyorsabb körét. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon a Q2-ben kiesett, a futamon tizedik lett, a Szahíri Nagydíjon a negyedik rajthelyre kvalifikálta magát, de a rajt után Pérezzel ütközve kiesett. Az eset miatt a következő versenyre három rajthely büntetést vitt magával. A tavalyi Bahreini Nagydíjon negyedik helyről rajtolva hatodik helyezést ért el.

Stroll

2017-ben a Williams pilótájaként a Sainzzal történt ütközés után kiesett, az útban lévő autója miatt be kellett küldeni a safety cart. 2018-ban utolsó rajtkockából indulva körhátránnyal 14. lett. 2019-ben a Racing Point színeiben ugyancsak 14. helyen végzett. A rajtnál koccant Grosjeannal, akinek emiatt megsérült az autója. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon az újraindítás után Kvjattal ütközött, az autója a feje tetejére állt, de ő maga nem sérült meg. Az eset miatt be kellett küldeni a biztonsági autót. A Szahíri Nagydíjon tizedik helyről rajtolva harmadikként dobogóra állhatott. A tavalyi Bahreini Nagydíjon immár az Aston Martin nevet viselő csapat színeiben az időmérőn és a futamon is tizedik lett.

Magnussen

Első Bahreini Nagydíján 2014-ben kiesett a McLaren–Mercedes kuplunghibája miatt. 2016-ban Renault-val boxutcából rajtolva (büntetésből, amiért szabadedzésen nem állt ki egy mérlegelésre) 11. helyen végzett. 2017-ben a Haas elektronikai hibája miatt állt ki nyolc kör után. A 2018-as hétvégéje viszont jól sikerült: hetedik lett az időmérőn, egy hellyel előrébb indulva ötödikként zárta a futamot, ami a Haas színeiben a legjobb helyezése. 2019-ben hatodik rajthelyről indulva 13. lett. Tavalyelőtt a Bahreini Nagydíjon 17., a Szahíri Nagydíjon 15. helyen végzett. Idén egy év kihagyás után tér vissza a Haashoz és a mezőnybe.

Tsunoda

Tavalyelőtt a Forma–2-ben a szezon utolsóelőtti hétvégéjén leggyorsabb körrel hatodik lett a főfutamon, a sprinten 15. helyen végzett. A külső vonalvezetésen tartott szezonzárón a főfutamot megnyerte, a sprinten leggyorsabb körrel második lett.

A tavalyi Bahreini Nagydíjon volt a bemutatkozó versenye a Forma–1-ben, pontszerző kilencedik helyezéssel.

Albon

2017-ben és 2018-ban a Forma–2-ben indult a pályán. 2017-ben a főfutamon hatodik, a sprinten hetedik lett; 2018-ban negyedik helyezést ért el a főfutamon, a sprinten 13. helyen végzett.

A 2019-es Bahreini Nagydíjon Toro Rossóval kilencedikként szerezte első Forma–1-es pontjait. Tavalyelőtt a Red Bull színeiben a Bahreini Nagydíjon negyedik helyről rajtolva harmadikként állhatott dobogóra, miután Pérez kiesett előle; a Szahíri Nagydíjon a Q2-ben kiesett, a futamon hatodik lett.

Zhōu

Az elmúlt három évben a Forma–2-ben versenyezett a pályán. 2019-ben a szezonnyitón leggyorsabb körrel tizedik lett a főfutamon, negyedik a sprinten. Tavalyelőtt az utolsóelőtti hétvégén 14. lett a főfutamon, ötödik a sprinten; a külső vonalvezetésen tartott szezonzárón második helyezést ért el a főfutamon, negyedik lett a sprinten. Tavaly az első sprintfutamon hetedik lett, a másodikon harmadik, a főfutamot megnyerte.

Hülkenberg

2005-ben harmadik lett a Forma BMW világdöntőjén. A 2008-2009-es idényben a GP2 Asiában az első bahreini versenyhétvége mindkét futamán negyedik lett.

2010-ben itt mutatkozott be a Forma–1-ben, Williamsszel 14. helyezést ért el. 2012-ben Force Indiával és 2013-ban Sauberrel egyaránt 12. lett. 2014-es ötödik helyével (ismét a Force India színeiben) megszerezte első bahreini pontjait. 2015-ben 13., 2016-ban 15. helyen végzett. 2017-ben hetedik helyről indult, a futamon kilencedikként első renault-s pontjait szerezte. 2018-ban nyolcadik lett az időmérőn, egy hellyel előrébb indulva hatodik helyezést ért el a futamon. 2019-ben 53 kör után az erőforrás hibájával kiállt, 17. helyezettnek jegyezték. A mostani versenyen Sebastian Vettel helyettesítőjeként térhet vissza a mezőnybe.

Ocon

2015-ben a GP3-ban a főfutamon harmadik, a sprinten második lett.

2017-ben Force Indiával tizedikként szerzett pontot, 2018-ban megismételte ezt a helyezést. Tavalyelőtt Renault-val a Bahreini Nagydíjon hetedik helyről indulva kilencedik, a Szahíri Nagydíjon a Q3-ról lemaradt, de a futamon második helyig sikerült feljönnie, első Forma–1-es dobogóját szerezve. A tavalyi Bahreini Nagydíjon az immár Alpine néven futó csapat színeiben 13. helyen végzett, miután a 44. körben megpördült a Vettellel való ütközés miatt.

Hamilton

A trónfosztott hétszeres világbajnok 2004-ben Nico Rosberg előtt megnyerte az első és eddig egyetlen Forma–3-as Bahreini Szuperdíjat.

A 2007-es Bahreini Nagydíjon McLaren–Mercedesszel Forma–1-es pályafutása harmadik versenyén harmadik dobogóját elérve második lett. 2008-ban előbb beragadt a rajtnál, majd ütközött Alonsóval, így csak 13.-ként futott be. 2009-ben negyedik lett, 2010-ben harmadik a két Ferrari mögött. 2012-ben nyolcadik, 2013-ban immár Mercedesszel ötödik helyen végzett. 2014-ben először sikerült Forma–1-es Bahreini Nagydíjat nyernie, nagy csatát vívva Rosberggel az első éjszakai bahreini versenyen. 2015-ben megismételte győzelmét, ezúttal élről rajtolva. 2016-ban szintén élről indult, de gyengén rajtolt, ütközött Bottasszal, ezután sérült padlólemezzel versenyezve harmadik helyen végzett. 2017-ben az első sorból indult az immár csapattárs Bottas mellől, de a rajt után Vettel megelőzte. Később a boxkiállásnál igyekezett kihasználni a biztonsági autós fázist, de öt másodperc büntetést kapott, amiért indokolatlanul lassan hajtott a boxutcába, feltartva Ricciardót. Később sikerült megelőznie Bottast, így leggyorsabb kört futva második lett. 2018-ban negyedik lett az időmérőn, de váltócsere miatt öt hellyel hátrasorolták. A futamon néhány kör után felzárkózott, az ötödik körben gyors egymásutánban átrágva magát Alonsón, Oconon és Hülkenbergen. A többiek első kerékcseréje után élre is állt, de Vettel megelőzte. Végül a harmadik helyen sikerült befutnia. 2019-ben harmadik helyről indult, a rajtnál egy helyet visszaesett. A következő körben a harmadik helyért kellett küzdenie csapattársával, akit sikerült megelőznie. A 38. körben sikerült megelőznie a megpördülő Vettelt, majd a 48. körben átvette a vezetést a motorgondokkal küszködő Leclerc-től, így megnyerte a futamot. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjat élről indulva megnyerte, biztonsági autó mögött befutva. A Szahíri Nagydíjat pozitív Covid-teszt miatt kihagyni kényszerült. A tavalyi Bahreini Nagydíjon második helyről rajtolt, az elévágós boxtaktika révén sikerült Verstappen elé kerülnie. Bár a 4-es kanyart többször szélesen vette, csak figyelmeztetést kapott emiatt. Az 51. körben sokat vesztett az előnyéből, miután szélesen vette a 10-es kanyart, majd az 53. körben Verstappen megelőzte, de mivel pályaelhagyásból előnyt szerzett, visszaadta a pozíciót. Ezután sikerült a verseny végéig megőrizni az éllovas pozíciót, öt győzelmével immár ő a legeredményesebb versenyző a pályán.

Schumacher

A 2016–17-es  MRF Challenge Formula 2000 nyitó hétvégéjén a négy futamból kettőt megnyert, emellett egy harmadik és ötödik helyet hozott össze. A Forma–2-ben 2019-ben nyolcadik lett a főfutamon, hatodik a sprinten. Tavalyelőtt az utolsóelőtti hétvégén negyedik lett a főfutamon, hetedik a sprinten, a külső pályán tartott záró hétvégén hatodik lett a főfutamon, 18. helyen végzett a sprinten.

A tavalyi Bahreini Nagydíj volt az első Forma–1-es futamrészvétele, 16. helyen végzett.

Sainz

A Toro Rossóval rendre kiállni kényszerült: a 2015-ös Bahreini Nagydíjon a kerékcsere után, 2016-ban a Pérezzel való ütközés során elszenvedett károsodások miatt, 2017-ben ismét ütközés után, ezúttal Stroll-lal. 2018-ban Renault-val bejutott a Q3-ba, de a futamon lemaradt a pontszerzésről, 11. helyen végzett. 2019-ben McLarennel hetedik helyről rajtolt, de váltóhiba miatt kiesett, a megtett táv révén 19. helyezettnek jegyezték. A tavalyelőtti Bahreini Nagydíjon a Q2-ben nem ment mért kört, így 15. helyről indulhatott, de a futamon feljött az ötödik helyre. A Szahíri Nagydíjon nyolcadik helyről indult, a rajt utáni ütközéseket kihasználva előrejött a harmadik helyre, a biztonsági autós fázis után Bottast is próbálta előzni a második helyért, de túl szélesen vette a kanyart. Végül negyedik helyezést ért el. A tavalyi Bahreini Nagydíj volt az első ferraris versenye, az időmérőn és a futamon is nyolcadik lett.

Russell

2018-ban a Forma–2-es szezonnyitó főfutamán ötödik lett, a sprinten nem szerzett pontot.

A 2019-es Bahreini Nagydíjon Williamsszel 15. helyen végzett. A tavalyelőtti versenyen 12. lett. A Szahíri Nagydíjon először indulhatott Mercedes színeiben a pozitív Covid-tesztet produkáló világbajnok Hamilton helyett. A második helyről indult, a rajtnál élre állt, sokáig vezette a versenyt, de a második virtuális safety car alatti rontott kerékcsere (tévedésből Bottas szettjéből raktak fel neki kereket) miatt visszaesett az ötödik helyre, ahonnan az újraindítást követően visszaverekedte magát a második helyig, ekkor viszont defektet kapott, így végül kilencedik helyezéssel és leggyorsabb körrel szerezte meg első Forma–1-es pontjait. A tavalyi Bahreini Nagydíjon ismét a Williams színeiben 14. helyen végzett. Idén immár a Mercedes főállású versenyzőjeként indulhat.

Bottas

A 2012-es Bahreini Nagydíj hétvégéjén a Williams pénteki tesztpilótája volt. A futamon 2013-ban 14., 2014-ben nyolcadik, 2015-ben negyedik, 2016-ban – a rajt után Hamiltonnal ütközve – kilencedik lett. 2017-ben Mercedesszel élről indult, de előbb Vettel került elé, miután jobban jött ki az első kerékcseréből, később pedig a csapattárs Hamilton is megelőzte, így harmadik helyen zárta a futamot. 2018-ban harmadik helyről indult, a rajtnál megelőzte Kimit. Az utolsó körben megpróbálkozott Vettel előzésével is, de sikertelenül, így második lett, leggyorsabb kört futva. 2019-ben negyedik rajthelyről indult, az első körben Hamilton és Leclerc elé kerülve előrejött másodiknak, de a következő körben a monacói visszaelőzte, majd hamarosan a csapattárs Hamilton is. Vettel hibája után előlépett harmadikká, majd az 54. körben megelőzte a motorproblémákkal küzdő Leclerc-t, így második helyen zárta a futamot. Tavalyelőtt a Bahreini Nagydíjon második helyről indult, az első rajtnál is pozíciókat veszített, majd az újraindítás után negyedik helyen állt, amikor a biztonsági autós fázis alatt defektet kapott, ami miatt visszaesett. A nyolcadik helyre sikerült visszazárkóznia. A Szahíri Nagydíjon élről indult, de a rajtnál a helyettesítő csapattárs Russell megelőzte, majd a második biztonsági autós fázis alatti kerékcserénél hibázott a csapata: tévedésből az ő kerekeiből raktak fel Russellnek, emiatt a boxban kellett vesztegelnie, míg vissza nem küldték az eredeti gumikkal. A biztonsági autós fázis után pozíciókat vesztett, ezen a versenyen is nyolcadik lett. A tavalyi Bahreini Nagydíjon harmadik rajthelyről indult, bár a rajt után Leclerc megelőzte, a biztonsági autós fázis után visszavette a helyét. Később egy rontott kerékcsere miatt visszaesett az ötödik helyre, de innen is visszajött harmadiknak, a végén az is belefért, hogy friss gumikat tetessen fel, így leggyorsabb körrel lett harmadik.

A bejegyzés trackback címe:

https://papirvb.blog.hu/api/trackback/id/tr8017783206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása